Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik klar for Kvik Halden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 16:08

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 nov 09, 16:13
Endret: 13 nov 09, 16:15
Endret av: Sulla

Jaja, lykke til Raymond, og takk for flotte år. Vi har mange gode minner!!

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 13 nov 09, 16:13

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Ja da var profkarrieren hans over..
Bare å takke for alt han har gitt oss og resten av fotball Norge

Bare jævlig synd måten det skjedde på.

Siste kamp i FFK på på tribunen var ikke akkurat det beste vi kunne gitt Kvisvik...

Takk for alt Raymond!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 13 nov 09, 16:15
Endret: 13 nov 09, 16:18
Endret av: Gonzales

Herregud! Det hadde jeg aldri trodd! Det er han vel ferdig som fotballspiller på toppnivå. Uansett, takk for all du har tilført klubben. Trist og skammelig at Raymond ikke fikk delta i den siste kampen mot Særp.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 nov 09, 16:16

Jeg synes igrunn det var helt okei med overgang til Kvik, så vi slipper å se ham mot oss i Adecco på stadion.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 nov 09, 17:12

Trist, men lykke til raymond

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 13 nov 09, 17:17

Det er trist å høre at en 3 div klubb vil bruke 700000kr i året på en 35 år gammel spiller som er på full fart ned. Det værste er vel forresten at han får dette i 3 år. Dvs. Kvik Halden bruker 2,1 mill på gamle Raymond. Det er flere klubber som har håpløse ledere i dette fylket.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 nov 09, 17:20

Opprinnelig postet av Topscorer

Det er trist å høre at en 3 div klubb vil bruke 700000kr i året på en 35 år gammel spiller som er på full fart ned. Det værste er vel forresten at han får dette i 3 år. Dvs. Kvik Halden bruker 2,1 mill på gamle Raymond. Det er flere klubber som har håpløse ledere i dette fylket.

Du har tydeligvis ikke fått med deg at dette ikke koster Kvik Halden en krone?


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 13 nov 09, 17:24

Lykke til Ray! Du har gitt meg mange uforglemlige øyeblikk! Jeg er ikke helt sikker på at vi har sett deg for siste gang heller jeg...Plutselig er nordlie og gjengen som styrer FFK idag borte,og KT.Eggen er på treningsfeltet,da kan det fort skje at kvikk og FFK snakker sammen..Jeg er så gammel at jeg husker diverse comeback fra Vidar Hansen!


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 13 nov 09, 17:28

Etter hva jeg minnes var vel Vidar Hansen litt  lettere trent  i forhold til Raymond?


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 13 nov 09, 17:34

Opprinnelig postet av Lillebror

Etter hva jeg minnes var vel Vidar Hansen litt  lettere trent  i forhold til Raymond?

Hehe..ja tok 4-5 dager å komme i kampform etter 5mnd i 5div!Men satser på at ray holder seg iform denne gangen,Når han trives,er han faktisk glad i å trene,jeg har sett han jogge før frokost ,faktisk! I dystre tider er det mer kakespising..Men håper det blir lykke og harmoni for ham nå!


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 13 nov 09, 17:39

Forøvrig fortalte en sentral herremann i FFKs markedsavd.at raymond muligens var verdt 6-7mil i inntekter for klubben.ÅRLIG..Dette var i 2006.Dette i form av økte sponsor inntekter,mer medieomtale etc etc..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 nov 09, 19:37

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 23:11

Opprinnelig postet av Lemmy

ffksupporter.net: -Kvisvik forlater FFK

Det hele toppet seg da Kvisvik ikke engang var med i troppen før kvalifiseringskampen mot Sarpsborg. Dette fikk Kvisvik til å reagere sterkt mot Tom Nordlie. I et radiointervju med NRK uttalte han følgende:

-For meg, som har spilt så å si hele tiden frem til Tom Nordlie kom og føler at jeg hadde en bra sesong, er det klart at det var en stor nedtur å ikke bli brukt videre. Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass, så får han stå for det.

Dette stemmer vel ikke helt Lemmy..

Kvisvik uttalte dette før han ble utelatt til troppen..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 nov 09, 23:16

Uttalelsen kom vel på bakgrunn av at han ikke ble tatt ut i troppen mot Særp?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 23:18

Opprinnelig postet av solano2

Uttalelsen kom vel på bakgrunn av at han ikke ble tatt ut i troppen mot Særp?

Nei, den kom før Kvisvik visste at han var utelatt.

Det ble spekulert i om Nordlie vraka Kvisa pga den uttalelsen..


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 nov 09, 23:21

Godt mulig det stemmer, men kom ikke Kvisvik med denne uttalelsen samme dagen som kampen mot Særp? For spillerne visste vel sikkert hvem som var i troppen dagen før ihvertfall?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 23:28

Opprinnelig postet av solano2

Godt mulig det stemmer, men kom ikke Kvisvik med denne uttalelsen samme dagen som kampen mot Særp? For spillerne visste vel sikkert hvem som var i troppen dagen før ihvertfall?

Uttalelsen kom vel på morran på kampdagen ja. Aune ringte Kvisvik en gang på formiddagen å informerte han om at han var vraka..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 nov 09, 23:22

Du har selvfølgelig helt rett, ffkmufc!

Artikkelen ble skrevet i hui og hast, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at disse uttalelsene kom før uttaket.

Supert at du gjorde meg oppmerksom på det, artikkelen er nå endret så den er blitt mer korrekt. Flott, tusen takk! :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 nov 09, 23:29

Opprinnelig postet av Lemmy

Du har selvfølgelig helt rett, ffkmufc!

Artikkelen ble skrevet i hui og hast, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at disse uttalelsene kom før uttaket.

Supert at du gjorde meg oppmerksom på det, artikkelen er nå endret så den er blitt mer korrekt. Flott, tusen takk! :-)

Bare hyggelig. Var ikke ment som kritikk altså. Ville bare ikke helle mer vann på mølla til Nordlie kritikereSmile



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340