Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Molde - Fredrikstad 2-0

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 09, 19:52
Endret: 24 jun 09, 21:13
Endret av: FFK1903

FFKsupporter.net med tidenes kjappeste kampreferat?

Kunne også blitt oppsummert med tre korte ord. Ræva, ræva og ræva.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 09, 19:56

jippi vi er på kvalikk Cry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 09, 19:59
Endret: 21 jun 09, 20:00
Endret av: Patrioten

Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst, nedrykk..

Tom Freddy effetekten er brukt opp etter to kamper.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 19:59

Neste år:

Follo-FFK i Adecco, og FFK2-Selbak i 3.divisjon.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Og til de som trøster seg med at vi møtte et av TLs topplag: Molde spilte faktisk temmelig ræva i dag. Rosenborg hadde valsa over oss med et tosifret tall. Når det gjelder Gashi: Han er en dustemikkel og en sutrepave, og skaper problemer for laget sitt. Aune: Mulig spillerne liker ham (???) Men det må i så fall være fordi han behandler dem som små persilleblad. Det var ikke mye Rekdal i kommentarene Aune hadde om Gashi etter kampen. Tror rett og slettt mannen ikke har stake nok til å være vår hovedtrener. 

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Idag er jeg fky forbanna, og har fortsatt ikke hissa meg ned, så hvis det kommer mye dritt her nå, så får dere skylde på det.. Jeg syns vi er elendige fremover og bakover.. Lasse Staw gjorde en feil idag IGJEN og bør kanskje byttes ut, forover skaper vi nesten ingenting og når vi skaper noe blir ballen tilslutt rota bort i intet.

Gashi begynner jeg å bli drittlei, fortsetter å kjefte etter det gule kortet, da må det ende i rødt da vettu! Han har bare godt av det, syns han har vært tåpelig i hele sesongen.

Hva Barsom anngår, så kan dere sende den oppblåste langhårete diego maradona kopien tilbake til Sverige for min del.. Elendige cornere og elendige pasninger i hele kampen.

Nå vil jeg at FFK tar et skikkelig oppvaskmøte der nede og spørr hva spillerne virkelig vil, om de vil spille i Tippeligaen, for det her, det er noe av det dårligste, elendigste og rævaeste jeg noensinne har sett.. Jeg er flau, og deppa og forbanna lei av å se laget vårt spille som de gjør om dagen.. Og tror det fortsetter sånn her fremover..

For å si det sånn.. de overbetalte døgnikerne der nede har godt av ett år i 1 divisjon..

Som sagt, nå er jeg sur og lei og skriver mye usaklig her.. Men noe bør gjøres der nede før det blir for seint, for nå går det ikke på uflaks lenger, men på vilje, tæl og innsats om å spille for den rød hvite drakta!

Takk for meg, går og tar meg en gravøl..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Har vel aldri vært så skuffet siden vi rykket opp som jeg er nå.
Veldig spent på hva vårt eminente styre spekket med lokalpolitisk erfaring gjør med dette, unnfallenhet er vel det beste tipset.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 jun 09, 20:00

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Magnum

Ett minutt igjen nå, så trur jeg at jeg skal prøve å glømme FFK fram til neste kamp (minst), gitt! Så kan dere få diskutere BRH, Grönhagen og TKK i fred her inne mens underbevisstheten min håper på skjerpning et eller annet nødvendig sted...

hehe enig, jeg personlig skal forsøke å glemme  med å se Brasil banke hatlag nummer 1 Italia

I og for seg ingen dårlig idé, det! Smile

Signing off,
Magnum

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:01

Opprinnelig postet av Patrioten

Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst.

Tom Freddy effetekten er brukt opp etter to kamper.

Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 09, 20:03

Mot Lyn blir det årets minst besøkte hjemmekamp. Tipper 7-8000. mennesker.

Tipper de fleste er lei falske forhåpninger og at spillerne skal skjerpe seg


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:03

Opprinnelig postet av Espen

Framover: Eneste glede er at TL er utvida til 16 lag. Hvis ikke hadde dette gått rett ned. 

Så du mener at det ikke går rett ned med dette spillet selvom det er 16 lag i serien?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 20:04
Endret: 21 jun 09, 20:05
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Plankekæll

Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!

Klarer vi å bli kvitt lønnskost på Barsom, Werhmann og en  til i sommer, burde vi vel kanskje ha råd til å leie en trener ut året.
Nordli har vel tidligere tatt 1 mill for en halvsesongs redningsaksjon.
Nedrykk er uansett veldig veldig mye dyrere, spesielt med den stallen vi har.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jun 09, 20:05

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst.

Tom Freddy effetekten er brukt opp etter to kamper.

Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!

Koster det ikke mer å rykke ned, er du ikke enig i det?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jun 09, 20:08

Dette var et overraskende resultatFrown. Innse det: FFK er et bunnlag. Er vel ikke så mye mer å diskutere. Glem kampen og sats liv og helse på å slå Lyn og Bodø i de to neste kampene.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:09

Jeg tar heller et nedrykk og en skikkelig sjau i spillerstallen enn Tom Nordli som pisse-i-buksa-for-å-holde-seg-varm-redningsmann ut sesongen! Og hvorfor i allverden skal han gå fra KIL som er på vei til Tippeligaen og i tillegg er et bedre lag enn FFK for tiden?

Nei, gi Tom Freddy litt mer enn disse to kampene. Det er hvertfall jeg villig til å gjøre.

Hva gjelder Barsom og Wehrman. Disse to forsvinner ikke før etter sesongen mest sannsynlig. Gashi må vi også slite med resten av sesongen dessverre. Og hva faen skjer med spissene våre da? Vår toppscorer etter 14 kamper har to (2!!!!) mål, en skandale!!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 jun 09, 20:11
Endret: 21 jun 09, 20:14
Endret av: FFK1903

mener å huske at han sa til reporteren i pausen, vi går for å få med oss et poeng.

Er det motivasjonen han sprer om seg med i garderoben og før kamp ! Det var jo slike holdninger landslagstrenerene før Drillo hadde.

Det blir mer og mer tydelig at han er feil mann. Hvordan kunne ha starte med Ramberg nok en gang, som alle så skulle han vært tatt av etter 5 minutt.

Nå må vi få på plass et defensivt anker som binder laget sammen.

Hva med hans evne til å syke ungutter ned, det er jo  det som skjer når Wehrman settes inn isteden for Elvestad.

og Werhman ikke leverer nok en gang.

Rød kort til både Gashi, MArtinsen og Aune

Mod: Slengte innlegget inn her, ettersom det er relatert til kampen og neppe nødvendig med helt ny tråd.


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 jun 09, 20:11

Takk for i år , det var 6 fine år i tippeligaen. Sees i Adecco neste år.

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 20:11

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst.

Tom Freddy effetekten er brukt opp etter to kamper.

Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!

Koster det ikke mer å rykke ned, er du ikke enig i det?

Jeg skriver igjen; VI HAR INGEN PENGER!!!! Har du tungt for det?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 20:12
Endret: 21 jun 09, 20:13
Endret av: FFK pra sempre

Jeg tror det er ett bomskudd å skylde på enkeltspillere når vi skal finne årsak til våre krise, dette må være ett større sammensatt problem. Men jeg er overbevist om at ledelse er stikkordet. Synes det ser ut som spillerne er blottet for glede, og sammspillet har jo nesten blitt dårligere i det siste.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 jun 09, 20:12

Frustrasjonen brer seg hos dere andre også ser jeg ja.. Hva er vitsen å fortsette å kjefte etter at man har fått gult kort da? Da ble jeg så sur så da skrudde jeg av og kjørte hjem..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f