Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK-Strømsgodset (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 mar 09, 11:08
Endret: 22 mar 09, 17:55
Endret av: Holters

Vi starter vel med samme lag som mot bodø ?

enda vi trenger og spille med 2 spisser..

Hva tror dere ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 mar 09, 11:15

Ville gjerne sett Tegström i spann med Everton på topp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 mar 09, 12:38

FFK er et 4-4-2 lag-uten tvil. Vi tok sølv ifjor med den taktikken, Eggen førte oss oppover i ligasystemet med den taktikken og vi vant Cupfinalen med 4-4-2.

Antar at ophaug, gerrbrand, pac, barsom og gardar alle 5 fremdeles er skadet til søndagen.

4-4-2:

staw

shabani - piiroja - martinsen - wallace

levan  - gashi  -  wehrman  -  kvisvik

everton -  tegstrøm

 

Benk: braathen, thomassen, elvestad, ramberg, trulsen, adiyiah. Hmmm, her har jeg glemt noen?

Hjemme skal vi stille langt mer offensivt enn i Bodø. Kvisvik og levan vil forsørge spissene med gode innlegg, tegan igjen vil med sin klokskap spille everton god samtidig som everton binder opp 2-3 spillere som frigjør andre offensive ffk'ere. Bare la meg slippe 4-5-1(som absolutt ikke fungerte som 4-3-3 offensivt i bodø), og ikke minst wallace på hbacken igjen, det har allerede kostet oss 2poeng(i form av at han var elendig på hbacken kombinert med at vi da manglet hans kvaliteter på hbacken hvor thomassen var grusom).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 mar 09, 12:41
Endret: 17 mar 09, 12:46
Endret av: FFK pra sempre

Håper PAC og Agim er tilbake også, og Wallace må tilbake som  venstreback.
Dominic bør også få mer tillit synes jeg, han visste jo lovende takter i vinter, og var en av de få som fant nettmaskene.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 mar 09, 14:13

Hvis vi tar utgangspunkt i at Shabani og Pål ikke blir frisk i tide så lurer jeg på hvordan startellveren kommer til å se ut....

 


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 17 mar 09, 15:00

Ramberg starter vel? Vil i så fall syntes det er merkelig hvis han ikke gjør. Utropt til kaptein + at han viste til tider potensial om hva som bor i han mot Glimt i Bodø. Som indreløper er han til tider veldig godt, og kan åpne opp forsvaret med gode løp. Mot et Godset må vi angripe, og Ramberg må spille etter min mening. Enig i at Tegstrøm bør spille i tospann med Everton, tror de kan fungere godt.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 mar 09, 15:46

Hjemme bør Gashi og Kasey helt klart starte sentralt, foran støttepasning Ramberg.

Jeg skulle like å se Everton og Dominic starte på topp, trur det kunne blitt moro. 


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 17 mar 09, 17:59

Hadde vært moro med to spisser, men da ville jeg heller sett Tegstrøm foran med Everton. Han har noe å bevise i Fredrikstad-trøya og det kunne vært en ypperlig annledning mot Godset hjemme.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 09, 18:45
Endret: 17 mar 09, 18:46
Endret av: Holters

Da virker det som om Shabani blir klar til årets første hjemmekamp:

ffksupporter.net: - Jeg blir klar til søndag!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 mar 09, 21:00

Opprinnelig postet av bateman

4-4-2:

staw

shabani - piiroja - martinsen - wallace

levan  - gashi  -  wehrman  -  kvisvik

everton -  tegstrøm

 

Benk: braathen, thomassen, elvestad, ramberg, trulsen, adiyiah. Hmmm, her har jeg glemt noen?

Det er en lagoppstilling jeg har vansker med å være uenig i mtp dagens skadesituasjon. Skulle imidlertid Levan levere svakt på høyrekant håper jeg han blir bytta ut, Kvisvik blir skjøvet over på høyre og at Thomassen kommer inn og bekler venstrekanten.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 17 mar 09, 21:34

Utrolig at noen fortsatt ikke ser at ramberg kommer til å starte..  Han har som sagt vært vår klart beste spiller i år,Han var videre den som spilte flest kamper etter Gashi ifjor,Dette har selvsagt en grunn,Fra fotballvenner rundtom i Norge snakker man med respekt om Ramberg,det være seg eksperter som rekdal og semb.og menige tilskuere.Mannen som var vår beste spiller i cupfinalen,er ekte fredrikstad gutt.og nå er vår kaptein, blir sågar hetset på det groveste på hjemmekampene,spesielt av de såkalte ekte tilhengerne,OG,JA HAN HØRER DET!Det er selvsagt ikke hetsing å mene at han ikke skal spille!,men latterlig?når forskjellige trenere gir ham tillit år etter år i en tid der FFK har bedre resultater å vise til enn på 35år!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 mar 09, 21:50

Hvem skal han starte på bekostning av da?  Ikke Kasey eller Gashi! Da blir det isåfall på høyre for Levon, greit nok.

JEG, legg merke til jeg, synes ikke han skal være offensiv på midtbanen. Til det spiller han altfor mange støttepasninger og er for dårlig til å se løp og andre muligheter fremover. Dessuten er han en av de dårligste avslutterne i stallen! Dette er egenskaper en spiller i den rollen han hadde på søndag MÅ ha!

Jeg er heller ikke så sikker som du er på at han kommer til å starte.All den hetsinga du snakker om, er den ubegrunnet da? Er det en som antakeligvis har litt mer å gå på kontra utlendinger vi ikke har noe forhold til, så er det jo en lokal gutt som Ramberg.  Jeg personlig synes ikke han har noe i en startellever å gjøre.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 mar 09, 22:09
Endret: 17 mar 09, 22:10
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Gardarson
All den hetsinga du snakker om, er den ubegrunnet da?

ALL hetsing av EGNE spillere er 100% ubegrunnet. Alle VÅRE spillere SKAL og MÅ få 100% støtte til enhver tid de er på banen.

At det fortsatt finnes idioter som tror fotballspillere plutselig skal yte bedre fordi en dasslemper på tribunen (som sannsynligvis ikke klarer gå opp trappene på stadion uten å bli sliten og må ta hoftefeste) skriker obskøniteter er meg en gåte.

Vi har ikke lært. Vi kommer heller aldri til å lære.

Men det verste av spillerhetsing er de j__la nedsnødde ra____la som sitter og slenger rasistiske kommentarer til våre egne spillere.

De hadde nok sprunget rundt med armen i været på 30-tallet også, uten å være lure nok til å forstå at de hadde fått ei kule de óg; intelligensen deres er rett og slett ikke god nok til å være med i et slikt elitesamfunn som ikke tolererer andre hudfarger...

But, I digress - og hisser meg opp.

Sett i lys av alt rotet med Kasey synes jeg han spilte en bra kamp. Gashi? Hadde kanskje hatt godt av en runde benk?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 mar 09, 22:34

Satser på denne startoppstillingen:

Staw

Shabani - Martinsen - Piiroja - Wallace

Levon - Wehrman - Ramberg - Kvisvik

Tegström - Éverton

 

Hva er forresten status på Tegström? Var ikke på benken i Bodø? Småskadet/syk eller bare totalt utfryst av Grönahagen?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 mar 09, 22:40

Tegstrøm var da på benken mot Bodø/Glimt?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 09, 22:42

For et kaos det kommer til å bli med parkeringen, de som har vært rundt området ved Stadion, har sikkert sett at det er byggevirksomhet ved parkeringsplassen, der går det ikke an å parkere lenger

 http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1831/372/


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 mar 09, 22:43

Ikke i følge lagoppstillinga til Tv2.

Men de har tatt feil før (Noe de sikkert gjorde nå også ettersom du sier han satt der)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 mar 09, 22:46

Opprinnelig postet av Rey

Ikke i følge lagoppstillinga til Tv2.

Men de har tatt feil før (Noe de sikkert gjorde nå også ettersom du sier han satt der)

Hehe, jeg er bare overbevist om at jeg så han på tv-bildene, men kan selvfølgelig ha blingsa.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 mar 09, 22:54

Opprinnelig postet av Costanza

Satser på denne startoppstillingen:

Staw

Shabani - Martinsen - Piiroja - Wallace

Levon - Wehrman - Ramberg - Kvisvik

Tegström - Éverton

Benke Gashi er vel i drøyeste laget.

 

---------------------------

Heia FFK


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 17 mar 09, 22:56
Endret: 17 mar 09, 23:10
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvem skal han starte på bekostning av da?  Ikke Kasey eller Gashi! Da blir det isåfall på høyre for Levon, greit nok.

JEG, legg merke til jeg, synes ikke han skal være offensiv på midtbanen. Til det spiller han altfor mange støttepasninger og er for dårlig til å se løp og andre mulgheter fremover.

 

Du kan selvsagt mene det..jeg er dundrende uenig!Og mitt poeng det har eggen,drillo og grønnis og resten av trenerapparatet også vært i 5 år nå..hvis noen gidder se på 2-1 målet mot molde da vi sikret sølvet ifjor,hvem vant ballen på egen halvdel for så å spille ballen hurtig fremover,forså å gå på løp selv,selvsagt rambergEt typisk FFk mål,men trekket er akkurat sekundet før det som kommer med på tv sammendraget.På videoanalysene får han flest plusser av alle våre spillere i en rekke kamper,og har således en meget sterk posisjon i gruppa,dette må sies å være en mer kvalitetssikker måte å analysere på enn å iriterre seg over en enkelt episode,og skrike ut sin frustasjon,slik at gruppedynamikken gjør at "alle" mener han er udugelig.Her mener jeg folks holdninger er myteskapt,uten rot i hans prestasjoner på banen.

 

Mod: Fikset quote


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 mar 09, 22:56

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Costanza

Satser på denne startoppstillingen:

Staw

Shabani - Martinsen - Piiroja - Wallace

Levon - Wehrman - Ramberg - Kvisvik

Tegström - Éverton

Benke Gashi er vel i drøyeste laget.

 

Hvorfor det? Fordi han heter Ardian Gashi og var god i fjor?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 17 mar 09, 23:00

Er det noen som virkelig jobber er det Gashi.  En som virkelig blør for drakta. Også vet vi alle sammen at han blir bedre og bedre utover, kamp etter kamp....

---------------------------

Heia FFK


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 17 mar 09, 23:01

Opprinnelig postet av Lex

Er det noen som virkelig jobber er det Gashi.  En som virkelig blør for drakta. Også vet vi alle sammen at han blir bedre og bedre utover, kamp etter kamp....

Hjelper vel ikke det når han strør rundt seg med feilpasninger samt at han ikke skaper en dritt fremover.


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 17 mar 09, 23:01
Endret: 17 mar 09, 23:02
Endret av: Simone

Altså, å si at Ramberg ikke ser rom og er dårlig offensivt er på kanten til å bli dumt. Noe av det Ramberg er god til er jo nettopp å åpne opp fremover. Han er alltid tilgjengelig, god med kula, og kan slå stikkere. I tillegg så vi mot Glimt at han kommer ofte i avslutningsposisjon (avslutningsegenskapene kan diskuteres), og det er jo viktig.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 17 mar 09, 23:06

Foreslår dette laget:

                               Staw

Martinsen     Shabani   Piroija    Wallace

Ramberg      Elvestad   Gashi    Kvisvik/Thomassen

                     Tegstrøm    Everton

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 17 mar 09, 23:09

Hvor er Wehrman? Må jo spille. Alle lag trenger en stabilisator i laget. God på defensiven og offensiven. Så jo også innlegget til Shabani.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 mar 09, 23:15

Opprinnelig postet av Rey

Ikke i følge lagoppstillinga til Tv2.

Men de har tatt feil før (Noe de sikkert gjorde nå også ettersom du sier han satt der)

I følge F-B sin var tegan på benken... velg dato 15/3

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 mar 09, 23:33

Opprinnelig postet av Simone

Hvor er Wehrman? Må jo spille. Alle lag trenger en stabilisator i laget. God på defensiven og offensiven. Så jo også innlegget til Shabani.

Kanogvetalt HATER jo Wehrman. Alle har vel fått med seg det nå? Skriver jo bare sure oppgulp om han i hvert jævla innlegg.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 mar 09, 23:39

Opprinnelig postet av Simone

Altså, å si at Ramberg ikke ser rom og er dårlig offensivt er på kanten til å bli dumt. Noe av det Ramberg er god til er jo nettopp å åpne opp fremover. Han er alltid tilgjengelig, god med kula, og kan slå stikkere. I tillegg så vi mot Glimt at han kommer ofte i avslutningsposisjon (avslutningsegenskapene kan diskuteres), og det er jo viktig.

Jeg er sikker på at den spilleren med flest støttepasninger i TL er Ramberg! Er det noe jeg irriterer meg over er det støttepasninger når det ikke er mulig og da slike piruetter med påfølgende støttepasning som Ramberg gar haugevis av! 

Jeg vil ha Gashi utpå 10 av 10 ganger framfor Ramberg. Nå har Gashi slitt med avslutninger i det siste også, men han kan da i det minste. Der er det bare snakk om justeringer.


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 17 mar 09, 23:39
Endret: 17 mar 09, 23:42
Endret av: Simone

Det blir for dumt å si sånn om Tippeligaens beste defensive midtbanespiller. Wink

 

Edit: Wehrman må spille etter min mening. Komplimentære ferdigheter er viktig i fotball, og man kommer langt med å ha et defensivt råskinn på midten. Gashi og Ramberg er to herlige indreløpere som bidrar fremover. 4-5-1 passer laget best pdd.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 18 mar 09, 07:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Simone

Hvor er Wehrman? Må jo spille. Alle lag trenger en stabilisator i laget. God på defensiven og offensiven. Så jo også innlegget til Shabani.

Kanogvetalt HATER jo Wehrman. Alle har vel fått med seg det nå? Skriver jo bare sure oppgulp om han i hvert jævla innlegg.

Hater er nok å ta veldig i, men jeg har ingen sympati for spillere som setter seg selv foran laget og klubben. Derfor ønsker jeg at FFK forsøker å få penger for ham nå. Jo før jo bedre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mar 09, 17:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hater er nok å ta veldig i, men jeg har ingen sympati for spillere som setter seg selv foran laget og klubben. Derfor ønsker jeg at FFK forsøker å få penger for ham nå. Jo før jo bedre.

Men å legge ting bak seg er tydeligvis helt umulig?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 mar 09, 22:34

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvem skal han starte på bekostning av da?  

Ikke "på bekostning av" noen. Han har allerede en plass på laget, og har ikke på noen måte spillt seg ut av laget.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 mar 09, 22:43

Opprinnelig postet av Gardarson

 

JEG, legg merke til jeg, synes ikke han skal være offensiv på midtbanen. Til det spiller han altfor mange støttepasninger og er for dårlig til å se løp og andre muligheter fremover. Dessuten er han en av de dårligste avslutterne i stallen! Dette er egenskaper en spiller i den rollen han hadde på søndag MÅ ha!

Jeg er heller ikke så sikker som du er på at han kommer til å starte.All den hetsinga du snakker om, er den ubegrunnet da? Er det en som antakeligvis har litt mer å gå på kontra utlendinger vi ikke har noe forhold til, så er det jo en lokal gutt som Ramberg.  Jeg personlig synes ikke han har noe i en startellever å gjøre.

Du, legg merke til du,har tydeligvis ikke peilng.

Og ja, hetsing av egne spillere ER ubegrunnet generelt sett og hetsing av Ramberg er ubegrunnet.
I Fredrikstad har det aldri vært noe fordel å være lokal. På grunn av deg dine like kanskje??


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 18 mar 09, 22:46

Opprinnelig postet av endre

Men å legge ting bak seg er tydeligvis helt umulig?

Mener du Wehrmans konflikt med klubb og lagkamerater er avsluttet?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mar 09, 23:05

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av endre

Men å legge ting bak seg er tydeligvis helt umulig?

Mener du Wehrmans konflikt med klubb og lagkamerater er avsluttet?


Har du beviser på at den ikke er det?
For meg som supporter er den ihvertfall det, Wehrman er fremdeles en av, om ikke den viktigste spilleren vi har sammen med Totte, så jeg regner med at de er profesjonelle og har startet med blanke ark. Og hva ledelsen angår så er vel den en sak som vi ikke får vite noe om før diskusjonene rundt en kontrakt er ferdig.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 19 mar 09, 12:14
Endret: 19 mar 09, 12:14
Endret av: EFF.EFF.KÅ

Opprinnelig postet av denialsander

Men det verste av spillerhetsing er de j__la nedsnødde ra____la som sitter og slenger rasistiske kommentarer til våre egne spillere.

...

But, I digress - og hisser meg opp.

Men du har full støtte

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 19 mar 09, 13:04

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av Simone

Altså, å si at Ramberg ikke ser rom og er dårlig offensivt er på kanten til å bli dumt. Noe av det Ramberg er god til er jo nettopp å åpne opp fremover. Han er alltid tilgjengelig, god med kula, og kan slå stikkere. I tillegg så vi mot Glimt at han kommer ofte i avslutningsposisjon (avslutningsegenskapene kan diskuteres), og det er jo viktig.

Jeg er sikker på at den spilleren med flest støttepasninger i TL er Ramberg! Er det noe jeg irriterer meg over er det støttepasninger når det ikke er mulig og da slike piruetter med påfølgende støttepasning som Ramberg gar haugevis av! 

Jeg vil ha Gashi utpå 10 av 10 ganger framfor Ramberg. Nå har Gashi slitt med avslutninger i det siste også, men han kan da i det minste. Der er det bare snakk om justeringer.

Ramberg har initiativ, og står på - derom hersker ingen tvil. Det er ikke slik at man ikke verdsetter de gangene dette går bra. Det vel heller slik at alle de forsøkene som ikke fungerer bidrar til å skape en oppfatning om at Ramberg ikke er på det nivået Simone og andre beskriver. Alt for ofte slår han ballen videre på direkte volley, uten at det ender med annet en tap av ballbesittelse. Som regel er det ingen medspillere som får noe ut av valget, verken som passningsmottager eller gjennom å være på løp.

Jeg tror (altså min personlige mening, ikke å misforstå som en generell faktaopplysning) at diskusjonen ikke må preges av at Ramberg skal spares / at spillerne skal støttes. Laget får supporternes støtte, og supportene vil at laget skal prestere og underholde med å vinne matcher. Slik jeg ser det, og sikkert flere med meg, bidrar ikke Ramberg til dette med det han gjør i like stor grad som man som supporter forventer - han burde gjøre noe annet, men jeg kan bare påpeke det han gjør feil. Noen briljant fotballsparker har ingen påstått at jeg er, men de som får lønn for å underholde med sin fotballteknikk bør det vel kunne stilles forventninger til. Etterpåklokskap er den eneste vinklen når man betrakter en ferdigspilt fotballkamp...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 mar 09, 13:54

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Etterpåklokskap er den eneste vinklen når man betrakter en ferdigspilt fotballkamp...

Riktig, og så starter Ramberg neste kamp igjen... Under trenere somDrillo, Eggen og Grønhagen. Har det ikke slått deg at det er en grunn til det? Trenere ør jo ihvertfall være eksperter i mer eller mindre grad selv om du ikke er det?

Og hetsing av egne spillere som er tatt ut på laget hører ikke noen sted hjemme. Supportere skal støtte de 11 som til enhver tid spiller for FFK.

Synd at den surmaga gjengen med selvutnevnte eksperter som satt på hovedtribunen på gamle stadion og slang dritt om FFK-spillere ikke fant seg en ny hobby når vi fikk ny stadion....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mar 09, 14:30

Stadion klar for serieåpning

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 mar 09, 15:30

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Gardarson

 

JEG, legg merke til jeg, synes ikke han skal være offensiv på midtbanen. Til det spiller han altfor mange støttepasninger og er for dårlig til å se løp og andre muligheter fremover. Dessuten er han en av de dårligste avslutterne i stallen! Dette er egenskaper en spiller i den rollen han hadde på søndag MÅ ha!

Jeg er heller ikke så sikker som du er på at han kommer til å starte.All den hetsinga du snakker om, er den ubegrunnet da? Er det en som antakeligvis har litt mer å gå på kontra utlendinger vi ikke har noe forhold til, så er det jo en lokal gutt som Ramberg.  Jeg personlig synes ikke han har noe i en startellever å gjøre.

Du, legg merke til du,har tydeligvis ikke peilng.

Og ja, hetsing av egne spillere ER ubegrunnet generelt sett og hetsing av Ramberg er ubegrunnet.
I Fredrikstad har det aldri vært noe fordel å være lokal. På grunn av deg dine like kanskje??

 

Hehe, når jeg skriver den hetsinga du snakker om, da mener jeg at JEG ikke har hørt noen hetsing av Ramberg og selvfølgelig selv heller aldri har hetset hverken Ramberg eller noen andre!

At både jeg og mange andre kommer med spontane ååååå eller faaaen Ramberg når han slår støttepasning nr 12 iløpet av 4 min eller sender ballen utover sidelinja, det er ikke hetsing, men lidenskap!

Til den som sier han ikke skal ta plassen til noen fordi han allerede starter, så legger jeg til grunn at vi forhåpentligvis IKKE spiller 4-5-1 hjemme. Med Gashi og Kasey sentralt vil han da måtte starte på bekostning av en av dem, noe jeg inderlig håper han ikke gjør.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 mar 09, 15:44

Opprinnelig postet av keiko99

Stadion klar for serieåpning

Here i go again on my own

walking down the only road i`ve ever known....Laughing

---------------------------

You`ll never walk alone...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 mar 09, 16:09

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 19 mar 09, 16:56

Møkkette drammenslag! Gjør også en nøye vurdering av kampen til søndag og har kommet frem til dette:

 

Disse slipper inn mål mot ffk:

Larsen, Larsen, Larsen, Moldskred...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mar 09, 06:39

Strømpenger sponser Strømsgodset

http://dt.no/article/20090319/GODSET/259654683/1259


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mar 09, 07:14
Endret: 20 mar 09, 07:15
Endret av: Patrioten

Det er solgt nesten 10000 billetter, da er vel mulighetene store for at det blir fult?

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4207523.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mar 09, 07:19

Ja tror nok alle vil se 1 hjemme kamp Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 20 mar 09, 08:42

Får dessverre ikke sett kampen på stadion, men har store forventninger. Tror FFK får en pangstart i første seriekamp, og at Fredrikstad Stadion fortsetter å være det fortet det er. Tegstrøm kommer skikkelig i gang igjen.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 mar 09, 09:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ville gjerne sett Tegström i spann med Everton på topp.

Jeg å, ....tror og håper Tegstöm kan gjøre det godt.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mar 09, 09:18

Nå har det kommet tilbake

Dommer Tom Harald Hagen, HAMAR
Assistentdommer 1 Svein Inge Wiken, TRONDHEIM
Assistentdommer 2 Reidar M. Gundersen, ASKER
4. dommer Mads Ahlsen, BORGENHAUGEN
Dommerveileder Rune Pedersen, MOSS

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 mar 09, 10:49

Har f-b.no kuttet ut "fotballmagasinet" denne sesongen? Finanskrisa som har satt sine spor her også?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 mar 09, 10:55

Opprinnelig postet av aavdst
Har f-b.no kuttet ut "fotballmagasinet" denne sesongen? Finanskrisa som har satt sine spor her også?

Fikk litt utbytte av det første sesongen de hadde det. Etter det ble det jo nesten kun ett intervju med enten treneren eller en av spillerne, så var det slutt. Disse intervjuene har de vel nå mer eller mindre integrert inn i artiklene sine, noe som er like greit.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mar 09, 12:30

                               Staw

Shabani  (PAC hvis han er klar)     Martinsen       Piroija    Wallace

Ramberg      Whermann   Gashi    Kvisvik

                     Dominic    Everton

 

Desuten syns jeg Tegan bør komme inpå i løpet av kampen (fatter ikke at han ikke ble satt innpå i Bodø...)

Armeneren våres, syns noen han bør starte, eller i det hele tatt komme innpå ? Litt synd å låne en spiller for så og ikke å bruke ham.. Togesere, bør han kanskje starte tro ? Vi har ham på et kort lån...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 20 mar 09, 16:10

Opprinnelig postet av Bob Page

Togesere, bør han kanskje starte tro ? Vi har ham på et kort lån...

Er han i det hele tatt klar? Skal vel en del til at en så ung spiller fra en helt annen fotball-kultur som i tillegg nesten ikke har trent med laget skal starte denna kampen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 mar 09, 18:42

Denne "Lala" er i første omgang tiltenkt en rolle på rekruttlaget.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 mar 09, 18:53

Høres merkelig ut å leie inn en afrikaner på 18 år for noen måneder som først og fremst er tiltenkt en rolle på rekruttlaget... Jaja.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 mar 09, 18:58

Det er vel det som heter langsiktig kansje. Sjekke om han virkelig er så god som det sies. Deretter kjøpe og bruke....Så selge, tjene masse penger...jippiiiii ka yeayyyy m.f

---------------------------

Heia FFK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 20 mar 09, 21:25

Opprinnelig postet av Costanza

Høres merkelig ut å leie inn en afrikaner på 18 år for noen måneder som først og fremst er tiltenkt en rolle på rekruttlaget... Jaja.

Han blir vurdert på lik linje med de andre spillerne. Er han god nok så spiller han på A-laget. Han er uansett ikke klar for spill på søndag. Papirarbeid....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mar 09, 21:33

Martinsen og Grønis for Godset-kampen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 mar 09, 21:51

Syns ikke det vrker merkelig i det hele tatt å leie inn en unggutt for 2 div.

Vi har mange lange reiser i år, og får ikke brukt så mange juniorer..

Eirik Nergår er også henta inn for å spille i 2 div for oss.

Syns det ville vært rarere å leie inn en 18 til å gå rett inn på a laget.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 mar 09, 03:54
Endret: 21 mar 09, 09:17
Endret av: FFK1903

Noen som har oversikt hva som har blitt solgt av billetter? Mulig det står før, men da har det gått meg hus forbi!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 mar 09, 10:43

Sto på f-b.no i går at salget straks bikker 10.000 En nyere oppdatering har ikke jeg funnet i hvert fall

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 21 mar 09, 16:44

Opprinnelig postet av HotDream

Riktig, og så starter Ramberg neste kamp igjen... Under trenere somDrillo, Eggen og Grønhagen. Har det ikke slått deg at det er en grunn til det? Trenere ør jo ihvertfall være eksperter i mer eller mindre grad selv om du ikke er det?

Jo, jeg ser jo grunnen - det er ingen andre som kan starte. Jeg forventer jo at både Drillo, Eggen og Grønhagen har sett det.
Vi aksepterer at Ramberg er det beste alternativet. Jeg forsøker å vri diskusjonen mot hva spilleren gjør når han er på banen. For jeg mener han har for mange dårlige løsninger i match, med enkelte unntak. Ønsket er derfor at en trener som Drillo, Eggen eller Grønhagen skal få han til å gjøre andre valg, spille smartere og skape noe - ikke bare i oppkjøringen, men i de viktige matchene i serie/cup. Krysser fingre for at det skjer.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mar 09, 17:00

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

 Ønsket er derfor at en trener som Drillo, Eggen eller Grønhagen skal få han til å gjøre andre valg, spille smartere og skape noe - ikke bare i oppkjøringen, men i de viktige matchene i serie/cup. Krysser fingre for at det skjer.

 Når det gjelder ønsket ditt så tror jeg ikke hverken Drillo eller Eggen vil bruke energi på Ramberg Laughing. Grønhagen er nok rimelig fornøyd. Han lar Ramberg starte kamper, nå også som kaptein.
Matchvinner i et par viktige kamper er vel ikke så værst? Har du muligens sett deg blind på feilene som Ramberg gjør? Drillo f.eks. er vel ikke akkurat kjent for å applaudere støttepasninger....

Håper Ramberg starter kampen mot Godset, er faktisk rimelig sikker på at han gjør det...


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 22 mar 09, 02:24

Kasey og Shabani før kampen. Intervju fra Fredrikstad blad


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 22 mar 09, 09:36

Håper på sol og 3 poeng idag, viktig med en god start hjemme....Cool

Det hadde også vært utrolig morro hvis Everton hadde puttet. Han gjør så mye riktig og virker veldig pigg, men han trenger det " forløsende " målet, tror jeg...! 

Er det noen som vet om Lalawele kan spille idag..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 22 mar 09, 12:26

Er det noen som har lyst på 2 billetter i dag. Gjensidige tribune, seksjon N, Rad 3 plass 33 og 34. Jeg får desverre ikke reist nedover i dag, da jeg har fått prolaps i ryggen. Håpet jeg kunne få 300 kroner for disse bilettene. Altså halv pris. Men hvis det ikke er noen som vil gi dette, så kommer jeg til å gi dem bort til slutt. Da det er bedre at noen får dem, og heier frem laget..

Mitt tlf nr er 91121018. Eller send PM. Jeg regner med at jeg kan sende de bilettene på mail.

 

---------------------------

ballen er rund......


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 mar 09, 15:21

Har trua på årets første 3 poenger.

Håper på detta laget:

Lasse, Pål, Vidar, Rajo, Fernando, Hansi, Kasey, Ardian, Raymond, Everton, Tegan.

Bør blir seier hjemme mot Godset..

Viktig at vi lager trøkk på tribunen i dag, spent på nye feltet vårt. Håper vi får en god forsanger i år, det mangla vi i fjor..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 09, 15:31

Opprinnelig postet av ffkmufc
Lasse, Pål, Vidar, Rajo, Fernando, Hansi, Kasey, Ardian, Raymond, Everton, Tegan.

Tror det blir laget jeg også...

Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja, Pereira

Ramberg, Wehrman, Gashi, Kvisvik

Everton, Tegan

Mulig at Thomassen kommer inn på venstre.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f