Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 sep 06, 22:58
Opprinnelig postet av bjervell
Etter å ha sett oppsummeringa, kan jeg ikke se helt hva som er så ille med Rami på målene i kveld. 1-0 er en kanon, selv om den kommer i keeperhjørnet. Straffesituasjonen synes jeg er billig, men laster ikke Rami for den. Selvsagt skulle jeg ønske han holdt skuddet, men synes heller ikke det var billig. Offsiden så SOLEKLAR ut!! 3-0 synes jeg heller ikke Rami kan lastes for.

Problemet vårt er ikke keeperen, men at forsvaret framstår som en sveitserost!


Forsvaret har framstått som sveitserost så lenge jeg kan huske, Ergo maser man på forsterkning i et par år, får inn en som skal være helt superb osv. men som så viser seg å slippe inn like mange mål som forgjengeren, det er da man stiller seg spørsmålet: er han virkelig en forsterkning? For hvis forsvaret hele tiden har vært problemet kunne man jo spart inn både sign on fee samt lønn, beholdt tigergutt (selv om det gir meg litt frysninger) og heller tråla videre etter feks. ny høyreback.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340