Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 sep 06, 22:01
Endret: 24 sep 06, 22:02
Forrige sesong slapp vi totalt inn 44 mål, med Sørlie i buret. Denne sesongen har vi så langt sluppet inn 39 mål, og med 5 seriekamper igjen skulle det ikke forundre meg om vi slipper inn over 44 mål denne sesongen så lenge FFK fremstår som en sprukken hyttedass. Det er i det hele tatt et mirakel for meg at vi klarte å holde nullen i en seriekamp i år, men uansett kan man vel ikke påstå at forsvaret har blitt dårligere. Gerrbrand holder for meg en like høy standard i forsvar som Bora, om ikke høyere. Ergo kan man i det hele tatt lure på om Shaaban strengt tatt er en forsterkning, for hvis han hadde vært det skulle vi vel kansje sluppet inn litt mindre mongo baklengsmål en den gang man hadde evig kritiserte tigergutt mellom stengene. For meg har tryggheten Shaaban representerte i førsten nå enkelt og greit blitt borte.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340