Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 sep 06, 21:07
Endret: 24 sep 06, 21:08
Opprinnelig postet av djpete
Poenget er vel at han ikke var god nok, og dermed fikk sparken. Hans merittliste gjør han ikke til noe opplagt  førstevalg etter min mening, hans fremtoning fjerner han som alternativ.
 Glem Jørn, la han fly rundt i avisene å drive kampanje for seg selv. Dersom Eggen gir seg/får fyken; hent inn en jordnær og folkelig trener, som f.eks Sandstø, Dag Eiliv Fagermo e.l. Å hente Kai Andersen fra Sparta som hjelpetrener, for å lære/teste han til hovedtreneroppgave, ville også vært en idè.


Vel, han imponerte førstesesongen med Oberhausen i hvert fall. Klubben var tippet til å rykke rett ned, og noe av det første han gjorde var å kvitte seg med en haug med spillere, og hente inn nye. Klubben endte vel på en imponerende 5./6. plass det året etter å ha ledet deler av sesongen. At den andre sesongen ble en liten nedtur i forhold til fjoråret er nok sant, men ikke i forhold til det man kunne forvente av laget. Det gikk vel heller ikke så utrolig mye bedre med en ny trener så vidt jeg husker. Så de årene han hadde i Oberhausen i hvert fall, så gjorde han en kjempesesong og en sesong som forventet.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340