Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 21 sep 06, 11:54
Endret: 21 sep 06, 11:56

Opprinnelig postet av MotorWerk
Etter at FFK har tatt det de skal ha til seg og sine regner jeg med at de prioriterer som følger: 1. Plankehaugenmedlemmer med sesongkort, 2.  Plankehaugenmedlemmer, 3. Ikke Plankehaugenmedlemmer men har sesongkort, 4. Resten.

 

Jaha?  Hvorfor i alle dager skal Plankehaugenmedlemmer prioriteres fremfor medlemmer av Fredriksatd Fotballklubb? De som er medlemer i Plankehaugen betaler kontingenten til en frittstående organsisasjon som både støtter klubben og viser fingeren til ledelsen. De som betaler kontingenten til Fredrikstad Fotballklubb er faktisk medlemmer i klubben som er i finalen. De støtter klubben og er med og bestemmer (i alle fall i teorien) i klubben i form årsmøter og vanlige demokratiske valgte organer.

 

Men for all del, jeg skjønner godt at de hardbarka og ivrige supporterne vil og bør på kamp. Men la meg bruke samme argumentet som i debatten syngende/ikke-syngende på PH-feltet. Det er jo mange som betaler medlemskontigent i Plankehaugen bare for å komme billigere inn på stadion. Skal disse prioriteres fremfor de med sesongkort som faktisk betaler overpris for billettene sine?

 

Jeg bare spør...

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340