Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 sep 06, 11:53
Opprinnelig postet av becks723

For å sette det på spissen så skulle det holde med 5000 billetter, er ikke fler som fortjener det ihvertfall! For hvor mange er det som egentlig gidder å dra landet rundt for å heie frem ffk? langt under 5000 :-p

Det er de som skulle vært prioritert først! ikke nødvendigvis at man synger, men at man faktisk er med laget på bortekamper... de viser mer enn de som har sesongkort på stadion... takk!

 Så enig! Jeg har ikke sesongkort, men har vært på hver eneste hjemmekamp, mange av bortekampene og føler jeg bidrar mye mer enn de fleste andre på stadion! Dersom noen som har veldig mye penger og sesongkort, men fortsatt ikke gidder å dra på alle hjemmekamper engang ( det finnes mange av dem) får bilett og ikke jeg, da blir jeg arg, for å si det mildt!!

Men når det gjelder at dem som har sesongkort har førstepri, gjelder det sesongkort på PH feltet å??


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340