Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 06, 11:01
Opprinnelig postet av MotorWerk

13000 billetter fordelt på de to lagene er jo helt håpløst, men slik har jo NFF drevet på i mange år. Bråk og surmuling er vi nærmest garantert. Møter vi Rosenborg i finalen blir vi ihvertfall avspist med alt for få billetter.



Det er helt utrolig hvis dette stemmer. Jeg har så utrolig lyst til å banke litt vett i øra på de idiotene som sitter i styret og stell i NFF, men dem gir jo blanke. Dem skal jo sitte sammen med kongen på VIP-plassen sin uansett hvem som spiller. Forbanna pamper hele gjengen. Vi får slå oss sammen med RBK og regelrett gå til angrep på den idiotiske verna bedriften NFF tross alt er, for dette skal være fotballens festaften, og hvilken fest blir det egentlig når halvparten av tilskuerne er uengasjerte idioter som ikke har heier frem noen av lagene til finalen?

Jeg kommer til å skrive brev til NFF, håper alle andre gjør det også, ikke det at det hjelper sikkert men...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340