Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 sep 06, 11:02
Endret: 20 sep 06, 11:03

Opprinnelig postet av paco
tenk dere lille tarik og store vourinen i sammen på topp,håper eggen tenker det samme men tviler

Tror neppe Tarik er 100 % til denne kampen. Dessuten viser det seg at laget i år sliter med å få ting til å stemme i annet enn 4-3-3, så tror/håper ikke vi får se Vuorinen og Tarik sammen på topp (regner da med du mener som i midtspisser).

 

Men det er greit for meg at Vuorinen tar den sentrale spissplassen mot Start. Kvisvik tar venstre, men hvem tar høyre i West og Tarik sitt fravær? Det må kanskje bli Multaharju. Synes han viste lovende takter mot Vålerenga i kvartfinalen i den posisjonen.

 

På midten bør den friskeste av Simen Brenne og John Anders Bjørkøy starte som indreløper sammen med Ramberg. Ut fra hva jeg leser virker det som Brenne er den som er mest fit for fight av de to.

 

Ellers gir laget selv. Szekeres får fornyet tillit på backplass. Berg som defensiv midtbanespiller. Shaaban i mål. Piiroja og Gerrbrand som stoppere og Czwartek som høyreback.

 

Har dessverre litt dårlig følelse for denne kampen...

 

... men desto bedre for kampen på nadderud. Og ærlig talt tar jeg heller en seier der enn mot Start, hvis jeg måtte velge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340