Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biggus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 9

Lagt til: 02 sep 06, 09:19
Endret: 02 sep 06, 09:20
Det ser definitivt mer moderne ut enn den forrige varianten - på en måte. Ikke rent og pent og Web 2.0-moderne, men busy og flashy-moderne. Noen foretrekker det ene, og noen det andre.

Når det gjelder reklamebanner, er det en kjempeutfordring når man designer en nettside som er tungt sponset. Da jeg var i FFKs webteam for noen år siden, fikk jeg pepper fra brukerne fordi det var for mye reklame, samtidig som administrasjonen hadde lovet nett-eksponering til alle av klubbens små og store sponsorer. Det ser heldigvis ut som at noen har tatt til fornuften på det området.

Det aller viktigste med de nye nettsidene, innholdet, kan vi ikke vurdere før sidene har vært oppe og i funksjon en liten stund. Flashy design er vel og bra, men en slik nettside bør ha både kvalitet og kvantitet på oppdateringsfronten, og eksklusivt innhold som trekker folk. Web-TV er et skritt i riktig retning i så måte.

---------------------------

i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340