Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 30 aug 06, 22:58
Endret: 30 aug 06, 22:59
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av janrafn
Jepp, på samme måte som "alle" FFK-ere får noia og tror kanalen er ute etter dem når TV2 ikke åpner sendeflatene for FFK-breaking news etter hver serierunde

Fornøyd med et rødhvitt nedrykk i 100-årsgave jeg vetttu. Har noen år igjen til hundre, spent på å vite hvor gammal du tror jeg er ;-) ?  du klarer nok å finne det ut du som har 24-7  på jobben til å surfe 



Din alder? Din faktiske alder eller din mentale? He he. Alltid sett for med deg som en litt tverrvendt kneipp som sitter i sofaen om kveldene med ei diger pipe i kjeften og leser Ibsens verker utover kvelden før du legger deg rundt 2100. Så står du opp klokka 0500 på morran, spiser to skiver med brunost før du sykler til skolen hvor du underviser i tørre vitser, før du du igjen knepper igjen din erkebritiske dress, drar med deg et Fjordland-produkt hjem, før du atter igjen sitter i stolen med pipa. Så alder vil jeg anslå til å være 50+. Var jeg langt unna eller?

Sånn, da har vel fantasien fått løpe løpsk litt i dag og.

Og etter det lille jeg har lest, er vel ikke dere all verdens fornøyd med TV2 selv, dere klager jo om mulig enda verre når det ikke vises kråker på skjermen under Fotball-X-tra.

Alt stemmer, bortsett fra 2 ting! Han har en pusekatt, som jeg tror er "værdens minste pus". Den prekern mye med! Også er han besatt av å vaske "brude bildet" sitt!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340