Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 06, 18:18
Opprinnelig postet av Møklegård

Ble ikke så mye mer å le av?



Den tråden er jo bare en av fem tråder i "Peace preik" der de har snoket her inne for å finne noe å le av. De er tydeligvis desperate etter å komme inn her å finne slike ting, for hadde det gått sportslig bra med Moss så hadde de vel konsentrert seg mer om egen klubb. Eller, ser jo at de har en flott tråd om å sparke treneren de ansatte før sesongen, de må da fatte og begripe at laget ikke er bedre! Fjoråret var et blaff, det skrev jeg jo allerede før sesongen. De lå og kavet i bunnen av serien i to år på rad, for så å få en sesong hvor alt klaffer. Selvfølgelig holder ikke det i to sesonger...

Men men, de får feire i fred. 2 400 tilskuere på en kamp som det bare kommer en av per hundre år er jo ikke så verst, heller ikke hvis tenker på at dem måtte ut til et kjøpesenter (?) for å kvitte seg med billettene, de måtte altså prakke på folk billetter mot at de selv kom og hentet dem. Det sier vel alt om engasjementet mange har i Moss om klubben. Etter det jeg husker så feiret vi hundre år med opprykk til Tippeligaen og turnering med FCK og RBK på sommeren :p

Ah, glemte jo selvsagt en viktig ting. Den flotte og grønne bussen de fikk av Forsberg! Men den tar vel Forsberg med seg når sønnen ikke fikk lov å spille mer?

Sånn, da har faktisk jeg viet litt tid til å slenge litt til Moss og, får håpe noen biter på agnet nå da!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340