Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 24 aug 06, 16:55
Endret: 24 aug 06, 17:00
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Mc Donald er dessverre ikke seriøs nok selv, og har ikke den rette nnstillingen til at han er en brikke i et lagspill. Derfor har flere og flere i klubben mistet troen på ham.

Så det kan være aktuelt for FFK å la ham gå til en annen klubb rimelig, f.eks Follo? For det vil jo ikke være fair på det menneskelige plan å gjøre seg kostbar med en spiller man ikke har planer om å bruke. At McDonalds er en ung og uskyldig "reggea-type", ikke bare av utseende, har jeg skjønt lenge. Helt siden han spådde gull til FFK foran 2005-sesongen. Men faktum er at de innhoppene han faktisk *har hatt* for FFK har vært ubetinget positive. Han virket sterk og innsatsfull så lenge kreftene varte. Så han kan ikke overlates til seg selv med hardtreningen, men da er det jo bare å huske det og følge ham opp tett. Men angående oppholdet på Costa Rica så vil jeg ikke dømme ham så hardt. Han trengte sikkert et avbrekk fra Norge og fotballdrømmene etter først å ha blitt hentet av Eggen med løfter om store muligheter for så av samme trener å bli slengt Drillo rett i trynet.. Og det kan jo hende han er "lett-trent" a la Steffen Iversen. Noen spillere vil jo alltid bidra mer med kvalitet enn kvantitet om enn det er veldig unorsk. Nå har FFK blitt overtatt av trøttinger med penger (Morgan og Høili), erketypiske nordmenn med ekstrem kjærlighet til det lokale, så det er nok ikke håp for ekstremt fargerike folk som McDonalds. FFK har et suverent grep om sitt publikum uansett, så de har ikke behov for å underholde. Follo derimot har svære problemer med å få lokalbefolkningen med på Follo-konseptet så de er helt nødt til å underholde for å ha en sjangse til å overleve. Jeg ville i utgangspunktet tro at McDonalds var utigjengelig for Follo, men vil man ikke ha ham så bør man la ham gå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f