Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 23 aug 06, 20:36
Må si jeg svært enig i mye av det du skriver FFK1903. Mange gode observasjoner.

Særlig er jeg enig i hvordan Eggen skrudde forventingene i taket før sesongen. Til Eggens forsvar må man jo si at vi hadde en helt vanvittig sesongoppkjøring sammenliknet med foregående år. Vi danket ut toppklubber, og jeg må si jeg m.fl. trodde dette skulle bli vårt år. Trodde tippeligaen hadde vokst som liga, der mange kunne kjempe om gullet. Men jo mer jeg har sett av Tv2s bedrevitere og deres analyser og finkjemming av Tippeligaen, jo mer har det gått opp for meg at Tippeligaen egentlig er ræva. I fjor var det 1. divisjonslaget Start som tok seriesølv uten at noen rynket på nesen. I år har Stabæk med sine superpisser gått fra seier til seier. (Bortsett fra mot oss, der vi spilte en meget god kamp) Så var det Sandefjordturen da, en kjempemorsom tur med Strømstadferja som endte i grus. Skapte noen sjanser men fy faen så dårlig vi var foran mål...Kampen mot Tromsø 5-3 er den værste opplevelsen jeg har hatt med FFK. Ja vi scoret 5 mål, men for noen tabber vi slapp inn. Hvem som helst i i Norges 3 øverste ligaer kunne spilt bedre enn begge lag. Der var vi nede på bunn føler jeg. Den siste droppen for min store tro på norsk fotball kom når serieleder Brann tapte 0-4 for antatte nedrykkslag Ham-Kam. Tippeligaen eier ikke kontinuitet,  og alt er tilfeldighet! Dette bidrar også verdens mest naive og dårligste dommerstand til, med straffer og kort i tide og utide. Det fikk vi merketidlig, allerede i seriestarten mot Brann... Og så hentet vi Tamaz da.....fy faen tenkte jeg, nå er vi historie.

Tippeligaen er "tilfeldighetsfotball"! Dette kan ikke Eggen få skylden for. Han har min tillit.


Min store glede denne sesongen var at Sørlie forsvant. Han bidrog i stort monn til denne tilfeldigheten med sitt feltarbeide.Shaaban var et veldig bra kjøp, og man slipper å ha hjertet i halsen hver kamp. Dessuten har Eggen imponert meg med bruken av Tarik. Med sin helt fantastiske måltørke i våres kan det nå se ut som det er han som skal redde sesongen. Dette skal Eggen ha ros for. Han tør å satse offensivt, og det tror jeg vi alle liker. At Høili og Andersen nå har kommet til klubben håper jeg kan føre til en enda færre "tilfeldigheter". Kampen mot Vif kan ha løftet troen i spillergruppa sånn at vi får en god høstsesong, og kan spille "tilfeldighetsfotball" også på den nye stadion. Til slutt vil jeg komme med en hyllest til Mihaly ATTILA Toth. Han er så helt utrolig undervurdert. I begge kampene mot Vif scoret han det første målet, og for noen mål det var. GO TOTH!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f