Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 aug 06, 19:37
Opprinnelig postet av Husgutt
stein, du vet at berg har vært jævlig mye skada???    det han har vist når han har vært skadefri har vært veldig bra spør du meg. og han er mye bedre defensivt enn de 3 andre.. er vel kanskje derfor Eggen hentet han?


Joda, han har vært mye skadet (vet ikke hvordan han har hatt det tidligere i karrieren, men har han vært mye skadet tidligere så burde det vel ringt en bjelle der med tanke på å signere han). Men du har rett i at han har spilt bra de få kampene han har vært i, så litt tidlig er det kanskje å avskrive han, og kanskje har han andre kvaliteter enn de andre på midtbanen. Men samtidig så føler jeg ikke at dette er en spiller som er merkbart bedre enn de som allerede er der i dag, ei heller var han blant de beste i Glimt. En helt grei spiller, som kanskje er sulten på å vise seg frem nå. Det er litt typisk det også syns jeg, en del av dem nye som kommer gjør det bra i begynnelsen, så dapper dem litt av, litt etter litt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340