Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 aug 06, 19:14
Endret: 23 aug 06, 19:21

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Fy faen hvor mye rart en skal lese før øya blør......... Tarek har fortsatt utviklet seg og tatt sjumilsteg det siste året som fotballspiller. Han hadde sikkert blitt god uansett, men Eggen har vel ikke knust han???? Brenne har Eggen utviklet, Ramberg har mye å takke Eggen, det samme gjør Kvisvik, Staw er på vei til å bli en toppkeeper, Berthelsen har tatt steget inn på A landslaget osvosv........ Nei, det ble ikke noe av  Jørgen Pettersen, han klarte seg ikke i Stabæk heller og det er en grunn til at han er i Sparta. Noen spillere blir ikke gode nok og det hadde Jørgen aldri blitt uansett trener...... Ifølge mange idiotiske tråder her, så har Eggen skylden for dem som ikke utviklet seg, men andre skal ha kreditten for dem som gjorde det............


Mulig det kommer et lengre innlegg senere siden dette er et tema som interesserer meg (får se om jeg har tid), men det du sier om Jørgen P er langt fra riktig.

Fakta 1: Storspilte i førstedivisjon, men ble offer for at Tore P kom tilbake fra kyssesyke (noe det i ettertid har blitt sådd stor tvil om han faktisk hadde). Hadde dog spilt så godt at han rett og slett ikke kunne bli benket og ble skøvet litt ut på venstreback og litt ut på benke (likevel).

Fakta 2: Noe av det siste jeg husker av Jørgen P var at han "kledde av" en spiller som Frode Johnsen på hjemmebane første sesongen i Tippeligaen. (Joda, blir ikke toppspiller av EN kamp, men det beviser at han er kapabel til å holde nivået. Så er det spillerens og trenerens oppgave å få frem stabilitenen.)

Fakta 3: Å være trenerens "hoggestabbe" i flere sesonger på rad, gjør ikke at selvtillitten som fotballspiller, ei heller stabiliteten.

Appropos: Ser Lyn - Lillestrøm nå. Legg merke til Kim Madsen i midtforsvaret til Lyn. Han er født i 1989!! Nå som Lyn har sine faste midstoppere "ute" tør Henning Berg å velge en som nettopp har fylt 17 år mot LSK, fremfor en av Norges beste "poteter" Jo Tessem. Tessem spilte blant annet forsvar i Southampton.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340