Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 23 aug 06, 15:26
Endret: 23 aug 06, 15:30

Og gi unggutter tillit vil ikke si at de skal starte på bekostning av noen....

 

Og ikke gi unggutter tillit er synonymt med å drepe deres talent. Mangel på tillit kan på en grei måte sies: "knuse unggutter" om du vil. Magnussen skulle kanskje ikke spilt på bekostning av Gerrbrandt og selvsagt ikke på bekostning av Raio selvfølgelig. Men ja, han skulle hatt tillit foran en spiller som Tronseth og ja også foran den røde mannen fra Tromsø. Og da, ville han sittet på benken, og i en kamp som mot VIF på lørdag, kunne han fått 30 viktige minutter til å kjenne på nivået. Og han kunne fått slike innhopp og etterhvert bekledd posisjonen når en av de faste gutta er skadet eller ute med karantene. Han var kaptein på juniorlaget i fjor, leverte en knallsesong og jeg mener han fortjener muligheten til å utvikle seg videre, men det er ikke noe han kan gjøre alene.

Elvestad, kanskje fortsatt for ung, men han leverer på trening, i interkretsserien, i 3 div, på landslaget, jo han fortjener noen minutter om det lar seg gjøre utover i denne sesongen eller neste. Trulsen, her er jeg enig, han er ikke godnok ennå, men jeg tar heller en halv trulsen enn en hel Hornseth.. Hvorfor sitter stallfyll på 25 - 30 på benken når vi har sprudlenes unggutter som kan gjøre en like god jobb og utvikle seg videre?

 

 

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340