Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 aug 06, 12:23

Håper for guds skyld Eggen blir!! Nå vet vi hvordan fotball vi får! Morsom og attraktiv fotball! Du kan banne på at om det kommer inn en ny trener vil han gjøre som nye trener ofte gjør, nemlig terpe defensivt!!

eg vil si at vi er ett av de få lagene i TL som virkelig tør å SPILLE fotball og gjør det til tider utrolig bra og underholdende! Når vi i tillegg får samspilt den gruppa vi har nå, vil vi garantert fremstå som enda gifigere foran og mye mer solid bakover, det er jeg 100% sikker på! Raio og Gerrbrand vil spille bedre og bedre for hver kamp, samtidig som vi får satse på at Mishy får litt av samme effekten som Tarik opplevde når han først putta!

Som noen sier, så er det utrolig små marginer som skal til før vi er høyt oppe på tabellen, så får vi bare satse på at marginene er mere med oss resten av sesongen enn de har vært hittil!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340