Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 23 aug 06, 11:49

Er enig med de som tror ett trener bytte kunne vært sunt for klubben, men skjønner ikke de som kritiserer laget for årets prestasjoner.. De har ikke vært maksimale, og med null seiere på bortebane i serien er ikke godt nok.. Men for all del, gutta gjør sitt beste, og taper nok ikke med vilje. Eggen prøver hele tiden å få det beste ut av laget, noe vi har sett til gangs både mot lillestrøm borte og enga i cupen... Med 3 poeng hjemme mot start, tror jeg det vil løsne så til de grader, og ffk vil ta flere steg oppover tabellen,.. Tror ikke andre trenere hadde gjort det noe bedre, ettersom stallen er den samme uansett hvem som trener de... Om ffk begynner oppturen nå, og kommer på 7 eller 8 plass, samt finalen i cupen, stopper nok kjeften også på kritikerne... Irriterer med noe jævlig over alle som kun er kritiske til alt gjennom en hel sessong. Sant at keiko99 sier mye rart, men det han sier nå, støtter jeg 110%


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340