Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 21 aug 06, 23:55
Opprinnelig postet av frekkrik

Kan det ikke være Mifsud a?? Stemmer med alderen, han har kort tid igjen hos LSK, samt at han vil vekk.. Greit han vil til utlandet, men virker som lunken interesse, slik at han kanskje bør satse på å vise seg frem litt mer.

Han vil sikkert trives med Tarik foran hos oss.

Lsk vil sikkert være happy om de kan få en mill eller noe i den duren for ham. Samtidig som dem har en kamp på onsdag, en kamp dem kanskje vil ha ham siden FFK ikke har kamp før søndag..

Hmm... Vet det stod noe for litt siden om at Coventry er interessert, men har ikke hørt noe mer om det...

Hadde vært konge om Mifsud kommer, men det blir vel med drømmen...

 

Trur han ville vært en bra investering også. Med en knallavslutning på sesongen her og en bra vår, så kan han fort bli verdt en del mill!

 

Jeg tror nok ikke Mifsud er mannen som kommer til FFK.. Tror heller ikke han er den rette typen de ser etter.. For min del håper jeg det er en stor og sterk spiss ala Toth..

 

Det Mifsud har sakt hele tiden er jo at han vil til en større klubb i en bedre liga, så da er jo FFK helt uaktuelt for ham..

Tror heller ikke LSK slipper han for et par mill til en klubb i samme liga.. De har tross alt seriegull og spille for og da beholder de heller han til sesongen er over og han kan gå fritt til en klubb..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340