Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frankbt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 18

Lagt til: 20 aug 06, 21:56

Ja, da er vi klare for generalprøven på cup-semifinalen!!! Jeg og forhåpentligvis mange andre Start-supportere tar turen østover.. Hvordan er bortefeltet deres forresten?? Jeg regner med at det er flere klasser bedre enn hva vi har å tilby i Kr.sand.... (Men neste år.. DA ønsker vi velkommen til en ny fantastisk stadion)

Vel, begge lag er i god form. Dere spilte uavgjort på Åråsen og vant i cupen mot Enga - mens Start nå har 8 seire på rad i cuper og serie. Vi har tatt like mange poeng på de 4 siste - som på de 13 første kampene!! Måtte det bare fortsette...

Erik Soler skal jo ikke barbere seg før Start taper, og vi på Sørlandet håper jo at det drøyer litt lenger før han tar skjegget!!!

Vi har vårt beste lag tilgjengelig - bortsett fra David Nielsen som har karantene!! (helt feilaktig gult kort mot Viking) Det er et lite spørsmålstegn ang Stefan Bärlin på venstre ving, men vi håper at han er klar til denne kampen!! Spørsmålet er vel om Start fortsetter med Strømstad på sentral midtbane eller om Bjarte Lunde Aarsheim tar plassen tilbake... Kristoffer Paulsen og Geir Ludvig Fevang spilte jo veldig bra som indreløpere - så det er litt usikkerhet rundt dette..

Jeg tipper at laget blir slik:

Rune Nilsen

Steinar Pedersen - Atle Roar Haaland - Bård Borgersen - Marius Johnsen

Kristofer Hæstad - Bjarte Lunde Aarsheim - Fredrik Strømstad

Alex Valencia - Todi Jonsson - Stefan Bärlin/Bala Garba

----------------------------------------------------------------------

Jeg tror det blir veldig jevnt - og tipper uavgjort.... 1-1.

Blir det en vinner så blir det med minst mulig margin!!

Gleder meg til å endelig besøke Fredrikstad stadion - håper virkelig dere klarer dere, selv om det ikke blir noe særlig poeng mot Start!!

Sees om en uke!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340