Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 aug 06, 23:00
Opprinnelig postet av BøgeJon

Jeg begynner å bli lei Eggen, hans manglende resultatmessige fremgang og hans manglende evne til å ta selvkritikk. Det ene øyeblikket proklamerer han at laget er bra nok for topp 7. Det neste skriker han etter forsterkninger. Det er rett og slett dårlig!

Er ikke noe vits i å trekke inn alt det positive Eggen har gjort for lag og by for det vet vi alle. Men nå er tiden moden for å ta et steg videre. Jeg vil har nytt blod til neste sesong!!

Hvem det skal være har jeg vel egentlig ikke noe formening om, men er overbevist om at et trenerskifte i seg selv vil kunne utløse en positiv effekt. Vi har snart ingen spillere igjen fra 2. divisjonsdagene. Hvorfor skal vi ha en trener fra samme epoke?

Med Morgan bak rattet, Harry på vei til tromsø, kværneng-exit som styreleder, ny markedskoordinator (candyking-duden), så er det på tide med ny trener også.

Vi er ferdige med en epoke. Vi har kommet tilbake til øverste nivå. Nå er organisasjonen og laget som brakte oss dit snart skiftet ut. Erstatt Eggen neste sesong!

Faktisk ganske enig.

Personlig så tror jeg det kommer et trenerskifte etter denne sesongen, uansett utfall i serien.

Følelsen av at Morgan allerede har klare intensjoner vedrørende dette er meget sterk.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340