Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 17 aug 06, 22:39
Opprinnelig postet av keiko99
En annen ting: vil trener bytte hjelpe nå: Se start. Dem kunne ha gjort lik resultalt med tom som dem gjør med bjørneby.Nei vil eggen ta en sessong til så tror jeg at han vil ta den sessongen med ett bedre Stall en det vi hadde på pappiret da serien ble satt i gang.



Går ikke ann si at "Start KUNNE oppnådd de samme resultatene med Nordlie". Det er klart at de kunne skjedd men absolutt ingenting tydet på at han skulle klare å snu trenden. Dessuten hjelper nesten alltid et trenerskifte på kort sikt, så med en ny trener nå ville vi nok fått noen positive resultater i de 3-4 neste kampene, men etter det avhenger det mer at hvor god treneren er. Spørsmålet er om vi finner en bedre trener enn Eggen. Jeg kan ikke se noen som er akutelle pr dags dato. Sats på det "sikre" ut sesongen (gjerne ut neste sesong mens vi bygger et nytt lag for 3 gang siden 2 divisjon). Fra og med 2008 sesongen bær noe nytt være på plass.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340