Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 06, 19:42

Har vel skrevet side opp og side ned om dette i tråder, men kan jo skrive igjen jeg :p

 

Hvis vi nå får enda flere forsterkninger og Eggen fremdeles ikke klarer å heve laget, så har han kanskje nådd maks med laget. Jeg vil da tro at potensiale i laget er større enn det Eggen har fått til, og ikke at Eggen har fått ut det som er mulig å få ut av potensiale i laget. Hvis vi med en svensk landslagskeeper i mål, en landslagsspiller som er en av de bedre midtstopperne i ligaen (Piiroja) og Norges fremtidige venstreback (Bertie), i tillegg til Gerrbrand ikke klarer å slippe inn så forbanna mange mål, så er det kanskje andre enn Eggen som kan tette igjen bakover. Om det er midtbanen som enkelte hevder eller ei, så burde Eggen klart å tatt tak i dette for lenge siden. Det er tredje året vi slipper inn omtrent flest mål av samtlige lag.

 

Problemer er at gode trenere ikke vokser på trær. Vi skal nok få slite med å finne en like god og helst bedre trener enn Eggen. De finnes, men ikke til vårt lønnsbudsjett.

 

Får vi inn de nødvendige forsterkningene, og laget begynner å hevde seg, så kan han gjerne bli sittende, men hvis sesongen ender blant de 3-4 dårligste lagene så står vi faktisk på stedet hvil i forhold til for tre år siden, og så vanskelig kan det ikke være å hevde seg. Når Sandefjord klarer det, er det ingen unnskyldning for at vi ikke skal klare det samme. Hamkam har vel vært et bedre lag enn oss i tre år de også.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340