Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 aug 06, 07:06
Endret: 16 aug 06, 07:08

Det er ikke rart det er forvirring! Jeg prøvde å lage et innlegg i forigårs rundt det som har blitt nevnt av sjefsrapærn og enkelte her inne, men forumet var veldig tregt da og av en eller annen grunn fikk jeg ikke lagt inn innlegg på "forsterkninger på vei"-tråden. Prøver en forkortet versjon her.

Grunnen til at det er forvirring er at det står to motstridende ting i pressemeldingen. Først står det at "Dette betyr i praksis at investeringsselskapet kjøper 50 prosent av spillerrettighetene i FFK mot at FFK ASA tilføres 17 millioner kroner. Dette betyr i praksis at investeringsselskapet kjøper 50 prosent av spillerrettighetene i FFK mot at FFK ASA tilføres 17 millioner kroner. " Som jeg tolker som at de kjøper 50% av hele troppen.

Så står det "Det tidligere etablerte spillerinvesteringsselskapet, Fredrikstad Spillerinvest A/S, som ble etablert for å hente inn Raymond Kvisvik, slås sammen med dette investeringsselskapet. En sammenslåing med dette selskapet, for å sikre at alle spillerne er med i samme pool - på like vilkår, var en forutsetning for etableringen. Av praktiske årsaker fortsetter den nye sammensatte poolen i det allerede etablerte selskapet Fredrikstad Spillerinvest A/S. " Som jeg tolker som at det kun er snakk om spillere kjøpt inn av investorpoolen de skal få 50% av ved salg. Pressemeldingen er blitt endret i forhold til da jeg så den første gang, da var det nevnt enkeltspillere i tillegg, alle kjøpt etter etableringen av investorpoolen, og Tarik var ikke nevnt (selv om det ville vært naturlig, da et salg av ham er ventet vil gi MYE).

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340