Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 14 aug 06, 08:34
Endret: 14 aug 06, 08:35
Ser i Demokraten at Morgan sier at FB aldri avtalte nettmøtet med ham. Da får jeg trekke min bastante påstand litt tidligere i denne tråden om at FB selvsagt ikke ville finne på noe sånt...   Hvs det Morgan sier stemmer, er det jo temmelig amatørmessig av avisen. Trodde ikke det var mulig.. Når det er sagt, så tipper jeg at oppslaget om Nyhaug og linkingen til blogen til denne advokaten er med på å forklare Morgans reaksjon. 

Synes forøvrig vår nye manager må skjønne at han er en omstridt person etter det som har skjedd rundt ham både i NISO og med Mikel-saken, og tror han ville tjent stort på å møte dette med åpenhet, framfor å bli sur og snurt. Er i det hele tatt spent på hvordan han kommer til å fungere inn mot klubben, kanskje særlig i forhold til Eggen. To sterke personligheter, håper det er plass til dem begge...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f