Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 aug 06, 22:37
Opprinnelig postet av wergis

PAC spilte sin beste kamp i år.. Han redda muligens et poeng..

Samarbeidet mellom Gerrbrabd og Raio var vel så som så.. Raio tapte dessverre mange hodedueller idag.. spilte ikke på sitt beste..


Nå er ikke jeg en kløpper i hvordan midtstopperparspill fungerer, men det var snodig at i alle fall hele første omgang gikk Raio mot spurtkanonen Mifsud mens Totte stor sett tapte alt i lufta mot luftens konge Sundgodt...

Ellers var PAC bra i dag, synes jeg, bortsett fra enkelte taktiske feilvalg og dårlige klareringer. Bertie var enorm, og redda oss ofte med farta si. Noen skranglete avleveringer trekker ned der også.

På midtbanen var det mye som før - defensivt slipper vi Lillestrøm altfor lett til til tider. Det var litt bedre i andre omgang i dag, men fortsatt blir spesielt Ramberg litt pinglete defensivt. Men jeg ble imponert over spensten hans! Ante ikke at den gamle mannen kunne hoppe så høyt. Offensivt var han også tidvis veldig bra i andre omgang. Vi må få til å kunne dra nytte av den offensive legningen hans og fortsatt klare å demme opp defensivt! Berg la jeg ikke så mye merke til, men det lille jeg faktisk merka meg var ikke så ille. Simen tar fortsatt for store sjanser innimellom, og ga Lillestrøm flere overganger. Men målet var bra :-)

Ray hadde mye bra, Bjørkøy jobba og slet. Hornseth hadde en VELDIG utakknemlig jobb der framme. Det går jo ikke an å sette han i den situasjonen at han stadig må ta hodedueller mot Kippe? Kippe eter sånne som han til frokost! Hadde de enda spilt litt langs bakken ... Hoås gjorde mye bra, og holdt ofte ballen fint. Sinker dog ofte spillet.

Noen flere da? Ja, Rami, ja. Lite å gjøre, egentlig. Det så snålt ut på målet, men hvis muren dukker - hva skal han gjøre?

En positiv ting var at det virka som de skjøt mer i dag enn de har gjort i det siste.

Alt i alt synes jeg vi er veldig heldige! Selv om 1-0 er av den billige sorten, har Lillestrøm masser av sjanser til å drepe kampen. Men vi takker og bukker - vi trengte dette poenget etter å ha sløst bort to mot HamKam.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340