Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 11 aug 06, 00:12
Endret: 11 aug 06, 00:15

Riktig  Lyn spiller med 20 000 tomme seter, de har gjort det bedre enn oss. Men som jeg sa, om vi blir et topplag (topplag betyr 5. plass og oppover + UEFA Cupen), da kan det bli for lite med 15 000. Har ikke Eggen sakt noe lignende: Målet er CL på nye Fredrikstad Stadion med rødt kunsgress?

Men men... Vi kjemper i bunnen, så CL eller UEFA Cupen (om vi ikke vinner cupen elns, kommer man ikke dit da?) i første rekke er overdrevent. Men om vi noengang blir et slikt topplag (som var bakgrunnen for det jeg sa) så er det ikke umulig 15 000 blir for lite. Men slik situasjonen er nå og med tanke på realistisk fremtid, så ligger vi nok ikke så altfor mange plasser oppover på tabellen (si vi ender på 9. i år, 7. i 2007 og 7. i 2008) om noen år framover. Så 12 200 er kanskje best for øyeblikket...


Denne diskusjonen var nok evig, for vi har så mange forskjellige meninger. Noen liker datra, andre liker mora...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340