Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 10 aug 06, 15:19
Opprinnelig postet av FFKgutten
Om FFK skal være blant de beste i Norge, eller et "topplag" som ledelsen sier, så tror jeg 12 200 blir for lite. Interessen øker sikkert når stadion er ferdig, og om vi noen gang blir topplag, så blir det enda større interesse. Utvidelse til 15 000 er for lite sammenlignet med f.eks. Rosenborg og Lerkendal. Jeg syns i hvertfall stadion burde rommet 14 500, og mulighet for utvidelse til 19 000 elns Hehe... Om vi kommer i CL tror jeg det er fare for at 15 000 fort kan bli for lite, med tanke på at vi trekker lag som Man United, Liverpool, Arsenal, Real Madrid, Barcelona, AC Milan eller FC Bayern.

Og btw, hva med NY BRU?
Går ikke ann å sammenligne med Trondheim, som er en mye større by enn Fredrikstad. I Fredrikstad er det ca. 70.000 innbyggere i en stor-kommune, hvor antallet som bor i sentrumnære strøk er langt mindre. Å tro at 1/5 av innbyggerene møter opp på kamp er nok desverre litt naivt. Jeg ønsker heller enn fullsatppa stadion på 12 200, enn 3000 ledige seter på en overdimensjonert arena.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340