Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 02 aug 06, 09:09

Helt klart Toth. Jeg har absolutt ikke troa på Hoås i det hele tatt, og har heller ikke hatt det siden han kom til klubben! Mange vil vel si at dette er en mening jeg har gjort meg, og at jeg ikke vil endre på dette. Hørt det så mange ganger før. Hoås er flink til å holde på ballen, men når han har fått med seg resten av laget klarer han aldri å slå en riktig passning. Han taper 60% av alle hodedueller selv om han er over 2 m høy. Scorer lite mål (starter relativt få kampe, så det er kanskje ikke så rart) For meg, ser Hoås ut som Bambi på sin første tur ut på isen! Rett og slett kælvete. Toth er en spiller som også er flink til å holde på ballen, med en enorm styrke i kroppen! Men allikevel synes jeg Toth er best i slike situasjoner, ettersom han har mere presise passninger, og ett bedre blikk over spillet. Jeg synes også Toth er mye flinkere til å true bakrommet til motstanderne ved å være aggresiv og på balle3n hele tiden. Felles for alle spissene våre, vil jeg si er at de avslutter for lite på mål. Sammenligner mann de beste spissene i TL og våre spisser, ser men at vi ikke tør å skyte før vi er på 16 m.. Er mann alene på 20-25 m, mener jeg det skal være lov å brenne av ett skudd. Keeper tar nok de fleste, men har vi en spiss som toth, kan han fort snappe returer å score mye mål. Med litt mer selvtillitt tror jeg det kan fungere for de begge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f