Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

B.A.Baracus

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 jul 06
Innlegg: 2

Lagt til: 31 jul 06, 22:21
Det er første gang jeg skriver noe her inne, men jeg har fulgt med FFK siden mørkeårene i 2 div med Bjarne Rønning, L.O Matsson og alle de andre som skulle redde FFK helt til KTE tok over.
Jeg har alltid hatt trua på guttane og jeg har blitt mobbet mye pga det, men i år så har jeg dessverre mistet trua. 
Det som gjør at jeg dessverre tror at går den veien høna sparker i år er at:
1. Det er ingen lag som har "meldt seg ut". I 2004 var det Sogndal som datt av tidlig, og i fjor så var det Glimt. I år så er det altså to direkte nedrykksplasser som er åpne og når FFK er i selskap med Viking, Molde, Start og Lyn nede i sumpa så begynner det å brenne et rødt lys.
2. Jeg ser ingen redningsmenn i dagens stall og det er ingen tegn til at det kommer noen heller. 2004 kom Bora, Raio og Enerly! I fjor så kom Raymond og Bjørkøy pluss at laget fikk en ekstra boost med at Eggen ble likestilt med Drillo. Hva har skjedd i sommer? Vi har mistet West og Bora og stallen har fått to nye spillere som går under kategorien stallfyll. Dessuten så har vi fått en ny manager som ikke kan begynne føre til neste år.
Hvor er blitt av spissen vi er lovet?  Hvor er blitt av forsterkningene på midtbanen og forsvaret? Hvorfor blir ikke Morgan A kjøpt fri fra kontrakten sin med Lyn?

Dette er alle grunner til at jeg tror at vi dessverre kommer til å få åpningen av den nye stadion i Adecco-ligaen til nesten år, men når jeg ser hva som skjer i Ålesund så behøver det ikke å bli så ille alikavæl.
Dessuten så har jeg tatt feil før, og jeg håper at jeg tar feil i denne saken også. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340