Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 24 jul 06, 00:48
Jeg har sansen for KTE. Klart man skal ha en løpende diskusjon om alle i organisasjonen. Spillere og trenerne spesielt er avhengig av sportslig suksess. Og ingen er fredet. Men kontinuitet er viktig. Det å skape en vinnerkultur er ofte ikke gjort over natten, Tom Nordli klarer dette, men han representerer i hvertfall ikke kontinuitet. Vi er inne i det 3. året på toppnivå, og det er det jo noen år siden vi var sist. Klart toppfotball er brutalt, hvis vi rykker ned så har man mislykkes. Og da må man vurdere enkeltes stilling, også KTE. Men pr. dags dato er jo 80% av tippeligaen i nedrykksstriden. 2-3 poeng forskjell på himmel eller helvete for ganske mange trenere. Jeg personlig tror problemet til FFK er spillerstallen. For det første er det for få spillere pr. dags dato, både når det gjelder kvalitet og kvantitet. Spillernes form og skadesituasjon varierer og uansett hvor god treneren er så må han ha spillermateriale å ta av. Enkelte spillere i FFK har ikke noen reell konkurranse om plassen. Og det er her det egentlige problemet til FFK ligger. Vi har ikke  evnen til å finne de gode spillerne, enten pga penger eller så synes jeg at alle andre klubbene skaffer seg  gode spillere for en billig penge, mens vi får brasilianske keepere med hjemmeside på nettet (litt flåsete, for noen har vært bra). Det hele virker tilfeldig, hele tiden sier man i administrasjonen at de har ting på gang, men høyst sannsynlig skjer det ikke en dritt eller så får vi presantert noen som opplagt ikke kommer til å heve laget i det hele tatt. Kunne tenkt meg flere personer , som f.eks. Jørn Andersen, som har sikkert en stor kontaktflate i tysk og sveitsisk ligasystem.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340