Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 21:19
Endret: 18 jul 06, 21:37
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Tarrek og hoås vraket

Begge var jo veldig svake mot RBK.. jeg tror tarrek vil begynne å kjenne mere benk smak om han ikke løfter seg selv, for guttet putter ikke og begynner og vise tegn som at det er helt rett å sette han på benken


Hvem vil du ha der i steden for. West ?? Han er til å spy av når han spiller høyre kant. Wiig ?? Er han noe bedre ?? Ja, jeg spør igjen, hvem da ??


At du i det hele tatt gidder å være fotballsupporter. Hva får deg til å føle dette brennende engasjementet for ffk? Du har jo bare negative meldinger å komme med.


Så du synes det er greit at det går i samme tralten ??  Du har i hvertfall ikke kommet med noe konstruktivt, bortsett fra spydige bemerkninger. Men egentlig så driter jeg en lang marsj i hva du synes. De som kjenner meg vet godt hva jeg står for når det gjelder FFK, og det holder for meg.

Det eneste jeg ser at du har kommet med som er diskutabelt er juniorlag kontra innkjøp av spillere. Det går ann å ha ben i begge leire her. Vi prøver jo så godt vi kan å få opp spillere via Byprosjektet. Men hvis vi bare skulle satsa på egenavla spillere så hadde vi nok kava nedi 3. div. Men jeg hadde gjerne sett at vi hadde bare folk herifra jeg. Men det er nok en utopi, dessverre. Det er så langt jeg følger deg på dette.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f