Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jul 06, 21:32
Opprinnelig postet av Lex
Noen som har sett Rassmussen på trening i dag eller???


Jeg har sett ham idag, og dersom han etter egne uttalelser ikke er i form nå, så bør FFK skrive kontrakt med ham omgående.
For det han viste på treninga i dag var mer enn godt nok til å gå rett inn på laget mot Rosenborg på søndag, etter både min mening og alle de andre "ekspertene" jeg snakket med på treninga i dag.

Bora har fortalt at Jacob Rasmussen er bedre enn ham selv, slik han var da han kom til klubben for 2 år siden, og det tror jeg faktisk på etter å ha sett ham

Han er en skikkelig murbrekker med mye muskler, men alikevel med gode tekniske ferdigheter. Jeg vet ikke hvor stor han er, men jeg så han stå ved siden av Hoås og da kunne han umulig være mer enn 5 - 6 cm lavere enn ham.

Selv om de i dag spillte på liten bane, med hurtige angrep frem og tilbake, så viste han tydelig tegn til å være en konge i lufta.
På skuddtrenga viste han også gode takter med et godt tilslag på ballen.

Det skal bli interessant å se ham spille på stor bane med to fulle lag, så det håper jeg vi får se på treninga i morra

Eggen er forløpig tilbakeholdende med å si noe om spilleren, men jeg hørte at han hadde uttalt at man ville se ham på stor bane før de ville uttale seg om hans sjanser til å få kontrakt med FFK.

Jeg må bare si at jeg blir overrasket dersom han ikke er FFK spiller om få dager og tror han har muligheter til å bli en skikkelig publikumsfavoritt.. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340