Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jun 06, 00:13
@ culemart og andre::  greit nok,  det er endel kjipe tråder her og mange av de har jeg selv startet.  ok at jeg og andre kan forsøke å øke kvaliteten på innleggene her. helt ok kritikk..

men å legge ned et forum fordi det ikke er FFK stoff, hva er poenget med det??


helt enig med danieltr i alt han skriver. som jeg og andre har sagt før, det er bare til å la vær å lese det. eller blir dere provosert at det skrives om andre ting enn FFK?

akkurat slike holdninger som mange av dere her inne fremviser, er grunnen til at det er deiligere å bo fast i Oslo enn i Fredrikstad nå...

Jeg har nok lyst til å flytte tilbake etterhvert.. Men skal jeg komme med kritikk mot "mine egne", så er Fredrikstad folk  er lite urbane, tar seg selv altfor høytidlig, har for liten respekt for andre mennesker, veldig mange komplekser, homofobe, harry og rølpete..

men samtidig veldig ålreite også...  ikke misforstå, jeg liker Fredrikstadfolk og er glad i byen... men er mye med folka i byen jeg ikke liker..

hvis dere vil, kan jeg ramse opp en lignende liste over ting som er galt med folk i Oslo.. hehe..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340