Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 18 jun 06, 11:11
Fryktelig så negative alle var til Italia da..  Personlig liker jeg Italia, ikke på grunn av skuespillerferdighetene, men på grunn av ballferdighetene. Italia har flere teknisk eminente spillere. Bare se på Pirlo, serverer klassepasning på klassepasning. Midtstopperparet er et av verdens beste,og det er nytelse å se "lille" Cannavaro vinne hodeduell på hodeduell (med unntak av i går da). 

Selvfølgelig er jeg enig i at skuespill og grisespill ikke hører hjemme på en fotballbane, men da er det flere andre lag som også bør få på pukkelen. I stedet for å sitte å syte over det som er galt, kan dere jo heller prøve å se på alle fine tekniske detaljer og prestasjonene på banen. I går var Italia en skygge av seg selv, men jeg håper dette laget går videre fra puljene, for de har kapasitet til å komme langt.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f