Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 16 jun 06, 14:03
Endret: 16 jun 06, 14:07
Opprinnelig postet av Vlad
Da gjør du det.Hurtig brutal og med refreng som svinger.ikke growl,men skrik.bør inneholde orda drep,ffk.satan og roger risholt kom hjem


Ja, folkens, jeg skal lage en seriøs svartmetalsang om FFK. Jeg regner med at den blir spilt på stadion i pausa under kampen mot Lyn 2.juli.

Målgruppa er skikkelige metalfaanfolk i alderen 16-20 år, og jeg regner med at den kommer til å slå ann blant denne målgruppen. Også bland de eldre. De kommer til å kaste stokkene sine, og male seg med liksminke hele gjengen. Denne typen pauseunderholdning gjør at flere i undergroundsmiljøet i fredrikstad trekker til stadion.

Jeg synes at dere  skal komme med flere forslag til ord og fraser jeg bør ha med i teksten. 

De som skal fremføre sangen på stadion skal ikle seg svarte klær, hjemmedrakta og et passende skjerf. Alle skal spille på svarte gitarer. Det skal starte med at vokalisten brenner et kampprogramm fra HamKam-FFK mens han skriker: Til helvette med Ham-Kam.

Dette er et seriøst prosjekt, og muligens en stor sak for TV2.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340