Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jun 06, 11:34
Opprinnelig postet av Gull87

En fyr slang noe dritt. Og det tok Kråkevingen fatt i under kampen og 30 minutter etter slutt fikk han beskjed om at han er uønsket på vårt felt og øvrige arrangementer fremover. Han er sågar ikke medlem forut for dette uansett. Men Kråkevingen må selvsagt ta mye av støyten da han står på vårt felt. Kråkevingen rydder umiddelbart opp i saken.

Follo tar saken ut av sammenheng når det gjelder Maruti. Ja, han ble bua massivt på flere ganger på grunn av sitt ekstreme behov for uthaling av tid. Han lå mer nede enn han stod oppreist.... Får håpe krampene hans har gitt seg. Buinga mot han oppfattes visst som rasisme av Follo, og da er det mange rasister rundt om i fotballNorge. Noen av dere så kanskje episoden hvor keeper Holtan får gult kort? Da har Maruti ligget tilsynelatende livløs i nærmere ett minutt. Når Holtan tar tak i han så spretter han opp som et hissig lemen... Typisk hardt skada spiller det....! Til og med lokalpressa i Follo gir Maruti kreditt for å hale tid..

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060606/SPORT/106060059/1021/SPORT

Når det gjelder myntkasting kjenner jeg ikke nærmere til det, det fremkommer vel at det er snakk om type guttestreker. Men det er dessuten merkelig at ingen har sett "nesten angrepet" på Follo sin garderobe. http://www.fxt.no/forstediv/article655095.ece Om så har skjedd regner jeg med at nevnte Holtan, samt Glenn Arne Hansen kan si noe om den situasjonen.

Follo tar seg ganske mye i sin munn ved å påstå alt hva dem gjør! Dessuten; Er dere i Fredrikstad litt mer smarte enn hva Follofolket er så lar dere være å plukke ting ut av sin opprinnelige sammenheng!





Selvfølgelig må dere prøve å forsvare dere. Normalt det. Men hvem vi skal tro på , nja. Dere sier så mye rart i Moss, så for meg heller det mot Follo sitt utsagn.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340