Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 06, 12:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Med tanke på Tromsø-kampen og? Mye dårlig forsvarsarbeid der også, Sørlie alene kan ikke lastes for seks baklengsmål på to kamper, det må være andre ting inn i bildet også. Om det er Eggen eller spillerne vites ikke, men noe må være galt. Vi har tross alt sluppet inn 20 mål på 11 kamper, det er nesten to mål i mot per kamp det. Selv Tromsø som slapp inn fem mot oss har sluppet inn fire mål mindre totalt.

Det positive er selvsagt at vi er det tredje mestscorende laget i Tippeligaen.
jeg sier ikke at steinar er skyld i alle måla, men noen... Han viser en utrygghet som vi ikke trenger.. ellers er jeg enig med deg at alt for mange mål har blitt sluppet inn.. forsvaret for vel kansje ikke nok hjelp fra mitt bana.. formaskjonen kan også ha noe å si mener jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340