Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio dribleraid.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 mai 06, 17:54
Noen som fikk med seg det igår? Raio dro ett dribleraid på venstrekanten. ca etter 31-32 min. Herlig type :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 06, 17:59
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Noen som fikk med seg det igår? Raio dro ett dribleraid på venstrekanten. ca etter 31-32 min. Herlig type :)


Er det han rota seg ut på venstrekanten for da ?? Det er Bertie som skal være der. Og enda til begynne å drible. Er`n helt koko eller ?? Nei, jeg synes heller Raio skal holde seg der han hører hjemme. I midtforsvaret.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 mai 06, 18:02
Helt sjef... Kom han ikke til et brukbart inlegg med venstre og, eller husker jeg helt feil nå?

Ja ja, det er vel ikke på venstre-ving han får utnytta kvalitetene sine best

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 mai 06, 18:04
Opprinnelig postet av Olavesen
Helt sjef... Kom han ikke til et brukbart inlegg med venstre og, eller husker jeg helt feil nå?

Ja ja, det er vel ikke på venstre-ving han får utnytta kvalitetene sine best


stemmer det, var ikke så ueffent

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 mai 06, 18:22
Tenkte på Hoftun sitt  "dribleraid" mot Bodø Glimt i cupfinalen for noen år siden når Rajo gjorde det der

Ganske imponerende til Rajo være! Han er vel ikke akkurat den med best teknikk her i verden

---------------------------

Ære være Eggen jr.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 mai 06, 18:43

Raio er gull verdt uansett om han spiller ving eller stopper.. Full innsats uansett...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 06, 20:01
rune klarer du ikke å akseptere at stoppere blir med opp da håper jeg at du prøver å tenke at det kan vel ikke skade så sant ikke keeperen står mo spikk alene    heia raio

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 mai 06, 21:36
Opprinnelig postet av keiko99
rune klarer du ikke å akseptere at stoppere blir med opp da håper jeg at du prøver å tenke at det kan vel ikke skade så sant ikke keeperen står mo spikk alene    heia raio


Å bli med opp på cornere og sånn er greit, men å bli med på noe/noen raid oppover er faktisk ikke han sin jobb på banen. Og i hvertfall ikke på venstre siden.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 mai 06, 21:50
Hehe, du er latterlig Rune :)

Raio var opp etter en fast situasjon og fikk ballen servert, han så sitt snit til å lage en sjanse og samtidig som andre spillere sikret for han.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mai 06, 22:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Noen som fikk med seg det igår? Raio dro ett dribleraid på venstrekanten. ca etter 31-32 min. Herlig type :)


Er det han rota seg ut på venstrekanten for da ?? Det er Bertie som skal være der. Og enda til begynne å drible. Er`n helt koko eller ?? Nei, jeg synes heller Raio skal holde seg der han hører hjemme. I midtforsvaret.


hvorfor vrir du det til å bli så negativt?? fader han "rula" jo utpå der! Han hadde folk som sikret for han i midtforsvaret og gjorde jobben sin meget bra! Raio er konge!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 mai 06, 22:05
Endret: 30 mai 06, 22:05
Herregud.... Raio sin "dribleserie" var jo omtrent kampens høydepunkt! (like bak de fem målene)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mai 06, 10:18
Endret: 31 mai 06, 13:23
"Er`n helt koko eller ??!"

Dette er helt i tråd med Hovedtribunen Ultras` filosofi. Stå på, Rune Haugen. Den tause majoritet  er med deg.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 14:14
Opprinnelig postet av Per Egil
"Er`n helt koko eller ??!"

Dette er helt i tråd med Hovedtribunen Ultras` filosofi. Stå på, Rune Haugen. Den tause majoritet  er med deg.


Hva mener du med det da ?? Forklar.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 31 mai 06, 14:28
Endret: 31 mai 06, 14:28
Han mener vel noe sånt som at:
"Rakk ned på alt og alle. Spesielt egne spillere og trenere. Og enda mer spesielt de som gjør noe utradsjonelt (jfr 1930 standard). Forsvarspillere skal kun spille forsvar. Midtbanen kun på midtbanen.  Vingene(Kantspillere) kun langs krittet. Spissen, og kun spissen, skal score mange mål. Hvis alle gjør som dette vil de kanskje slippe unna med bare litt mishagsytringer fra hovedtribunen. Sånn må det være. Hvem skal vi ellers rakke ned på? Vi er nederst på rangsstigen i samfunnet. Nye moderne lover og regler forbyr oss å banke kona og ungene. Hovedtribunen er vår siste bastion"

Dette er ikke personlig ment Rune Haugen!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mai 06, 14:38
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han mener vel noe sånt som at:
"Rakk ned på alt og alle. Spesielt egne spillere og trenere. Og enda mer spesielt de som gjør noe utradsjonelt (jfr 1930 standard). Forsvarspillere skal kun spille forsvar. Midtbanen kun på midtbanen.  Vingene(Kantspillere) kun langs krittet. Spissen, og kun spissen, skal score mange mål. Hvis alle gjør som dette vil de kanskje slippe unna med bare litt mishagsytringer fra hovedtribunen. Sånn må det være. Hvem skal vi ellers rakke ned på? Vi er nederst på rangsstigen i samfunnet. Nye moderne lover og regler forbyr oss å banke kona og ungene. Hovedtribunen er vår siste bastion"

Dette er ikke personlig ment Rune Haugen!


Jeg kunne neppe ha sagt det bedre selv.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 14:56
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han mener vel noe sånt som at:
"Rakk ned på alt og alle. Spesielt egne spillere og trenere. Og enda mer spesielt de som gjør noe utradsjonelt (jfr 1930 standard). Forsvarspillere skal kun spille forsvar. Midtbanen kun på midtbanen.  Vingene(Kantspillere) kun langs krittet. Spissen, og kun spissen, skal score mange mål. Hvis alle gjør som dette vil de kanskje slippe unna med bare litt mishagsytringer fra hovedtribunen. Sånn må det være. Hvem skal vi ellers rakke ned på? Vi er nederst på rangsstigen i samfunnet. Nye moderne lover og regler forbyr oss å banke kona og ungene. Hovedtribunen er vår siste bastion"

Dette er ikke personlig ment Rune Haugen!


Jeg står i PL , og jeg kommer ikke med mishagsytringer til spillere. Jeg backer opp som bare rakkær`n.
At Raio skal opp på dødball er en selvfølge, men å komme med dribleraid på v.kant er bare tull.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 31 mai 06, 15:03
Endret: 31 mai 06, 15:04
Som sagt så var det ikke personlig ment. Mer som en oppfølging til Per Egil`s hentydning til Hovedtribune Ultras.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 31 mai 06, 15:11
Stemmer i med dere som synes det var rått! Sånne opplevelser som bare gjør at man elsker fotballen
Å det å si at han ikke har noe på den kanten å gjøre... Blir rett å slett LEI meg! En fotballspillers arbeidsområde er HELE banen! Skulle han bare latt en TIL spiller ta ballen da? Synes han gjorde alt helt korrekt jeg! 
Når han fikk ballen tok han den med mot kanten istedet for å sende den avgårde, noe som fort kunne ført til en kontring imot. Når han da holder på ballen får de andre tid til å løpe å ta posisjonen han skulle hatt!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 15:19
Opprinnelig postet av frekkrik
Stemmer i med dere som synes det var rått! Sånne opplevelser som bare gjør at man elsker fotballen
Å det å si at han ikke har noe på den kanten å gjøre... Blir rett å slett LEI meg! En fotballspillers arbeidsområde er HELE banen! Skulle han bare latt en TIL spiller ta ballen da? Synes han gjorde alt helt korrekt jeg! 
Når han fikk ballen tok han den med mot kanten istedet for å sende den avgårde, noe som fort kunne ført til en kontring imot. Når han da holder på ballen får de andre tid til å løpe å ta posisjonen han skulle hatt!


Det er forskjell på å holde på ballen enn å foreta dribleraid. Se forskjellen da folkens.

Vepsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 16

Lagt til: 31 mai 06, 15:34
Rune Haugen = lite smart. Da har vi slått fast det! over og ut


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f