Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 mai 06, 23:31
Endret: 29 mai 06, 23:34

I.o.m. at dette er forum hvor de fleste FFK supportere samles (og ikke bare supportere) og vi (jeg ) har brukt den som et oppslagtavle så synes jeg at det er på sinn plass om å skrive dette her. Og så er det vel greit å slippe all snak og alt sammen da. 
Da jeg klatret opp på gjæra på nadderud for to år siden prøvde jeg kun å lære dere en ny sang. Alt i ettertid skjedde spontant og ved initiativet fra PH styret. jeg synes det har vært fantastisk og at vi har utviklet oss ganske bra. Har fått en del fine sanger og ellers blitt kjent i Norge.  Nå er det slikt at ting som har skjedd i år har ikke vært helt på topp og sklydd av det rette sporet. Jeg har trossalt familien å tenke på (og jobben også) og vil ikke tillate meg om å bli hengt ut i aviser som en bråkmaker eller noe sånt.Ikke heller vil jeg at hvilken som helst "dritings ferjegjest" skal lære meg hva er rett og hva galt. Ikke vil jeg heller å blitt anvist til politiet for ransaking p.g.a. av et blus forran ferje i Sandefjord.  I tillegg så synes jeg at hele feltet har på en måte stagnert og trenger nytt pust. Se bare kampen i dag. tromsø går opp i 1:0 og halvparten av feltet bruker energien sin på å kjefte på Sørlie. Og ikke nokk med det heller. Vi leder med 5:3 og en utslit Ramberg får kjeft får å ikke komme på løp. jeg mener greit at slike ting høres fra tribunen men fra PH feltet ???? .....  Det ser ut som om mitt syn på supporter ser annerledes ut enn som minst 1/2 PH feltet. Jeg er der for å synge og støtte gutta, men mange av dere stopper å synge p.g.a. en sjanse til Tromsø, offside eller annet og i tillegg så kjefter dere på meg at jeg står i veien. Andre tilleter seg å kjeft på meg fordi jeg ikke synger alle sanger , men tenker ikke hvor mange krefter det tar om å sette denne sangen i gang for at hele feltet (og resten av stadion) skal høre deg. Andre hjørnet klager på valg av sanger.... .
Altså .... Nå er det mer enn 1 måned til neste hjemmekamp og det er bare å finne andre løsninger. jeg blir sikkert å finne på PH feltet men ikke i same posisjon som før. Vil takke alle sammen for fin jobb vi har gjort , takk til harde kjernen i PH , takk til BRH gutta og .... takk for meg........ 



 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f