Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 26 mai 06, 22:34
Jeg har stått ute på banen med et par meter mellom hver blusser. Jeg for min egen del har fått ødelagt to gensere, en drakt og en jakke. Pluss et par hansker. (Det med hanskene var første gang jeg blussa og holdt de feil. Så det er min egen feil.)Det som blir brendt i blussa blir forkulla og blåser avgårde og lander på klærne. Det er det som har smeltet hull i klærna mine. Og jeg har stått på matta! Derfor tør jeg ikke tenke på hvordan det blir om noen blusser på feltet når det er så trangt som det er der. Små unger sitter som sitter på skuldrene til han far kan få skiten i øya. Det er mindre behagelig. Og det sier jeg av erfaring. Plankehaugen er tross alt for alle. Jeg vet at jeg tidligere har sagt at på feltet så bør folk synge. At det burde være et krav. Det står jeg for. Men jeg synes at dette med BRH blir helt feil måte å gjøre det på.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340