Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 23 mai 06, 15:18

tror nok kanogvetalt er enig i at FFK scorer for lite mål. Men jeg og mener at den jobben Toth har gjort er bra. Derimot er det de spillerne rundt som virkelig har slitt med uttellingen. Både West, Brenne, Ramberg, kvisvik og ikke minst Tarik burde ha scoret langt fler mål sålangt. Selvfølgelig har også toth misbrukt endel sjanser, men han har vist så mye annet positivt at han bør få fornyet tillit. 
Synes faktisk det er værre det vi presterer i forsvar enn i angrep. Greit vi sliter med å score selvom vi eier kampen, men vi slipper jo inn mål på mål selvom vi styrer kampen også. Får vi tettet igjen bakover, så vil også målene komme fremme på banen. Det er jeg helt sikker på. Man har veldig lett for å miste troa om man slipper inn mål i gode perioder, og jeg tror at hvis vi tetter igjen bakover, så vil vi kunne male på kampen ut og da vil uttellingen komme. 

Så hent inn en stopper og en høyreback først. Så kan vi heller styrke spissplassen om vi får mer midler tilgjengelig.
Kanskje det finnes flere klubber som er dumme nok til å bruke opp budsjettet på halvfeite avdankede kantspillere vettu
Vi kunne jo høre med Vålerenga

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340