Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 22 mai 06, 16:50
Nå er jeg passe dritt lei folk som slenger dritt til verdens beste Raymond. Det skjer hver kamp at noen kommer med hets rettet mot Kvisvik, ofte formulert som "Løp da for faen" eller "Jobb da Kvisvik"(i en negativ tone). 

Sist kamp mot Sandefjord ble han hetset når det butta i mot for Fredrikstad. Istedenfor å støtte laget så begynner enkelte forståsegpåere og fotball"eksperter" å slenge dritt til Raymond. Hvorfor akkurat han? Hver gang laget begynner å spille dårlig, så får Raymond høre det. Det her gjelder selvfølgelig ikke alle, men enkelte bør skjerpe seg! 

I svingen på "storstadion" (verdensrekord i antall meter fra bortesvingen og til banen) sto jeg foran en litt eldre forståsegpåer. Jeg kan ikke huske at det noengang i løpet av kampen kom noe positivt fra kjeften hans. Og mot slutten, når det butta imot, så gikk han løs på Kvisvik. Til slutt ble det så ille at jeg måtte si til han. Jeg tviler på at han tok meg seriøst, fordi jeg var mye yngre enn han, og han vil fortsatt hetse Kvisvik og sikkert noen andre i løpet av sesongen. De gangene Brenne og Ramberg (bare eksempler) mista ballen, så holdt han kjeft. Men når Kvisvik slo en feilpasning eller bomma med et mottak, så var det verdens undergang med en gang. 

Hva er det som gjør at folk begynner å hetse EGNE spillere? Dette er en skam. 
Og hva har Kvisvik gjort? Han var jo ikke noe dårligere enn de andre...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f