Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 22 mai 06, 16:48
Vi trenger helt klart en mann defensivt og en mann offensivt. Defensivt trenger vi 1 i backup i tilfelle skade på Raio eller Bora. Synes foresten det var godt med Bora tilbake i går. Gjorde en god kamp. Tronseth er langt i fra god nok for tippeligaen. 

Offensivt mangler vi en goalgetter som klarer å sette ballen i mål. Pr. dags dato så har vi ikke det. En type som Ringberg (Nei jeg skal ikke ta opp den diskusjonen, for jeg vil ikke ha Ringberg tilbake), men en som bare setter ballen i mål. Enkelt og greit. På rett plass til rett tid. Tarik burde kanskje få en kamp eller to for 2.lagetfor å spille på seg selvtillit igjen.

Midtbanen vår er bra den, men så fort vi får en skade der så sliter vi. Godt mulig noen er uenig med meg, men jeg lurer på hva Eggen ser i Røn. Han har løpskapasitet, men det hjelper ikke når han er for svak i kroppen, for dårlig teknisk, for treg, og ikke minst at det lyser dårlig selvtillit av han. Tror nok også motspillerene oppfatter dette. Mange kan lære av innsatsen han for den er upåklagelig. 

Kvisvik er en humørspiller. Fint vær, laget i medgang, som mot RBK i fjor, så spiller han meget godt. Men jeg tror ikke det er mannen å sette inn for å snu en kamp. 

Jeg mener at Ramberg og Raio er våre viktigste spillere i dag. Vi trenger nå en spiss som sette ballen i mål og vi vil da ha en meget god sentrallinje. 



 

---------------------------

Fredd


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340