Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 22 mai 06, 00:21
Opprinnelig postet av dracula
Synd at ikke KTE & FFK ledelsen ikke så  eller ville innrømme "spillestallens" svakheter før sesongstart.

Mulig det bare er jeg som har tungt for det, men jeg skjønner ikke denne kommentaren som det virker som om dukker opp her hele tiden. Det at Eggen og FFK overvurderer stallen med kommentarene sine før sesongstart. At han ikke bil `innrømme spillerstallens svakheter før sesongstart`, som du skriver, Dracula. Hva i huleste vil folk at Eggen skal si, da? "Disse dårlige unnskyldningene for fotballspillere som jeg er så uheldig å måtte lede, holder selvsagt overhodet ikke mål i tippeligaen. Det skal et under til hvis vi ikke skal rykke ned!"

OKOK, så setter jeg ting litt på spissen der, men SELVSAGT sier treneren at han har tro på spillerne han har i stallen. Hvordan i huleste skal han ellers klare å motivere dem? Jeg HADDE syntes dette var et problem hvis jeg hadde trodd at FFK ikke hele tiden ser etter spillere som kan heve første-elleveren. Men det tror jeg altså at de hele tiden gjør, men det er nå engang slik at FFK ikke kan få alle spillerne de vil ha. Blant annet pga. økonomi.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340