Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 mai 06, 15:01
Opprinnelig postet av dracula
Som de fleste sikkert har forstått og sikkert er lei av og høre at jeg gjentar.
Etter min mening har ikke KTE noen suksesser å se tilbake på.
Han har ikke i mine øyne hittil gjort noe i FFK som tilsier at han skal ha en "heltetrener" staus.
Mener fortsatt at "kunststykket" å få FFK opp fra 2.div til TL, skyldes budsjetter og kanskje hovedsaklig en "pengesterk" Høili.
Dette er historie, som vi kan være uenige om.
Vi kan også være uenige i KTE sin evne til å videreutvikle spillere. Selvsagt har han ikke soloansvar, håper jeg.
Mener faktisk at de to "lysende" stjernene fra Porto Rico som blei hentet etter VM i Finland , nærmest har stagnert.

Dersom KTE med det mannskap han rår over pr.dato klarer å innfrid sine uttalelser om plassering på øvrehalvdel, er det ett skritt i riktig retning. En fjær i hatten til KTE. Dersom han må hente forsterkninger for å oppnå dette, stilles spørsmålet om hans realistisk vurderinger nok en gang.

Samtidig gir jeg all ros til de spillerne FFK har i stallen pr.dato, tror de virkelig yter max av sin kapasitet.
En kapasitet som jeg også mener ikke har kvaliteter nok til å hevde seg skikkelig i TL, men det er ikke spillernes skyld.

Fortsatt klar over at dette blir oppfattet som " brønnpissing".

Ps håper å få se et bra FFK lag i Sandefjord i morgen.


Men Høili hadde aldri i livet spytta inn såpass med penger hvis vi hadde hatt en dårlig trener. Når Rostad kom til FFK steila Høili og lurte på hva styret holdt på med. Er ikke moro å spærke pengær ut i løse lufta heller se. Eggen har i hvertfall et navn, og da var det lettere å trekke til seg spillere.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340