Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 mai 06, 13:55
Som de fleste sikkert har forstått og sikkert er lei av og høre at jeg gjentar.
Etter min mening har ikke KTE noen suksesser å se tilbake på.
Han har ikke i mine øyne hittil gjort noe i FFK som tilsier at han skal ha en "heltetrener" staus.
Mener fortsatt at "kunststykket" å få FFK opp fra 2.div til TL, skyldes budsjetter og kanskje hovedsaklig en "pengesterk" Høili.
Dette er historie, som vi kan være uenige om.
Vi kan også være uenige i KTE sin evne til å videreutvikle spillere. Selvsagt har han ikke soloansvar, håper jeg.
Mener faktisk at de to "lysende" stjernene fra Porto Rico som blei hentet etter VM i Finland , nærmest har stagnert.

Dersom KTE med det mannskap han rår over pr.dato klarer å innfrid sine uttalelser om plassering på øvrehalvdel, er det ett skritt i riktig retning. En fjær i hatten til KTE. Dersom han må hente forsterkninger for å oppnå dette, stilles spørsmålet om hans realistisk vurderinger nok en gang.

Samtidig gir jeg all ros til de spillerne FFK har i stallen pr.dato, tror de virkelig yter max av sin kapasitet.
En kapasitet som jeg også mener ikke har kvaliteter nok til å hevde seg skikkelig i TL, men det er ikke spillernes skyld.

Fortsatt klar over at dette blir oppfattet som " brønnpissing".

Ps håper å få se et bra FFK lag i Sandefjord i morgen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340