Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 mai 06, 14:36
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av elin
På søndag er vi i Sandefjord, og supporterkorpset skal være med.. Det skal spilles flere ganger iløpet av dagen, og se nå og få lånt denne stortrommen derfra, så kan vi jo se hvordan det går! Gå enten rett til stortrommeslageren, eller spør etter dirigententen eller meg!


Bare ta med den tromma å komme opp på tribunen når du er ferdig vel?Gå rett opp til Zoran, og drit i hvis noen slenger med litt leppa. 

Er ikke mer som skal til før man er i gang, er meget usikker på om jeg rekker å dra på kampen ,ellers kunne jeg ha kommet ned å henta den


Forstår du ikke at dere må spørre personlig er dere helt tette eller skal det skje no må dere spørre det er normal folkeskikk for faen



Tror du det er noen som har tenkt til å gå ned å bøffe den forbanna tromma eller?Er vel samme hvem som spør bare det blir spørt, slik jeg har forstått det så er Elin med i dette korpset og har lyst til å bidra til at det blir brukt?

Og et råd, hvis du vil bli tatt serriøst med noe av det du skriver på det forumet her så bør du begynne å diskutere litt normalt

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340